6.20.2013

bir takım işler


 Bunlar birtanecik minnoşumun ve benim tablet kılıflarımız. Aslında 7 yaşında bir çocuğun tableti olmalımı tartışılır. Derslerini yaptıktan sonra bartmadan bir iki saat oyun oynayıp yada video seyredip çıkıyorsa seçtiği oyunlar sizin kontrolünüzdeyse ve çocuğunuzun talebide bu doğrultudaysa ve arkadaş oyunlarını tablet oyununa tercih ediyorsa bence hiç zararı yok doğru programlar yüklediğiniz takdirde faydası bile olabilir.
 bu görseli çok seviyorum 
 bu sıralar kelebeklerle fazlaca haşır neşirim sebebi bir sonraki postta ;)

 bu eldivener önlüklerin takımı ve sahiplerine ulaşalı o kadar çok zaman oldu ki :) ( tembel blogger)
 sevgili mirayın broşları 
 mutfak havlusu denemeleri bir-ki
 bu kadar minicik cupcakelerde hazırlarım severek. Galiba makinadan daha çok elimde kesim yapıyorum ben 
takım halleri..
ve hepinizi seviyorum canım takipcilerim nasılda özlemişim buraları ve sizleri..

11 yorum:

  1. selam nasıl güzel olmuş kılıflar :) ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm çok teşekkür ederim gülay :)

      Sil
  2. Bu konuyla ilgileniyorum, bu sebeple post'unuz ilgimi çekti
    Merak ettiğim bir kaç soruya belki siz cevap verebilirsiniz?
    1.Tabletle çocuğunuz 1 gün içinde ne kadar süre geçiriyor?
    2. Doğru oyun kriteleriniz neler?
    3.Arkadaş oyunlarını tablet oyunlarına tercih ediyorsa hiç sorun yok derken ne demek istediniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba su kendi bakış açımla elbette cevap verebilirim
      1.maksimum 40 dakika ama bu genelde az oluyor ortalama yarım saat geçiriyor
      2. doğru oyun bence öğretici olandır,öğretirken araya sıkıştırılmış şiddet, nefret, öfke..(bunlar kesinlikle artırılabilir ama kısaca yazayım)söylemleri olmamalıdır.Genelde satranç,matematik çözümleriyle ilgili oyunlar, dikkat geliştirici oyunlar( fark bulmaca, eşini bulmaca gibi)oyunlar oynuyoruz bazende el göz kordinasyonunu ve reflekslerini geliştirici koşu yarışmaları oynuyoruz
      3.sadece tablet oynamayı saplantı haline getirir ve bağımlı kişilik haline gelirse tehlikeli demek istedim ama bir arkadaşıyla zaman geçirmeyi tabletiyle zaman geçirmeye tarcih ediyorsa bu benim açımdan sevindirici hem gerçekliği sanala tercih etmesi sebebiyle, hemde bağılılık oluşmaması sebebiyle
      bunlar tamamen benim dünya görüşüm ve çocuk yetiştirme prenseplerime dayalı düşüncelerim kimseyi yaptığından dolayı yargılayamam ama benim doğrum bu umarım açıklayıcı olmuştur sorularına cevap alabilmişsindir ;)

      Sil

    2. Evet sorular cevaplarını bulmuş, son açıklamada çok manidar olmuş:)))
      Kolay gelsin

      Sil
  3. Askim hepsi cok guzel ellerine saglik pembe takima bayildim .benim sorularimida cevaplar misin :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canııım teşekkürler sor bebeğiim yanıtlamammııı :)

      Sil
  4. Ellerine sağlık,hepsi de çok şirin olmuş.renklere bayıldım.tablet ve telefon düşkünlüğü bizde de var, çocukları teknolojiden uzak tutmak mümkün değilki.. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hüsnüzan teşekkür ederim haklısın ama olabildiğince yararına kullandırmaya çalışmalı bencede ;)

      Sil
  5. çok açıyorsun arayı çookk;)
    öpüldünn cann..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi yaa daha sık yazmalıyım :)bende seni çok öptüm :)

      Sil