5.30.2013

uzun bir aradan sonra benden kısa kısa

cok oldu degilmi sevgili takipcilerim sizlere soyle uzun uzadi yazmayali. Sebebi malum herseye yetisme cabasi, is, oglumun okulu ve bitmeyen veli aktiviteleri, siparislerim, evdeki islere yetisme cabasi, sosyal hayatimizdaki arkadaslarimizla olma istegi, zaman ayirma cabalari derken yogun,kosturmacali ama en nihayetinde keyifli ve tadini cikarabildigim bir yasantim var sukurler olsun ki. Hic sikayetci degilim ben boyle yasamayi bilenlerdenim yavas ve sakin bir yasantim olsun isterim tabii ama eminim cok kasar beni boyle 24 saatin her dakikasini hissederek yasamak guzel ve sanirim insani canli tutuyor . Bunun yanisira zaman zaman vitamin destekleride kullaniyorum yoksa vucudum zihnimin hizina yetisemeyebilir...
son zamanlarda yaptıklarımın görselleriyle baş başa bırakayım sizleri..



bunlarda ev tekstili gurubu yastıklar ve runnerlar




 runnerlarla bahar gelsin istedim rengarenk ve çok eğlenceli. Bundan yaklaşşık olarak 4 sene önce ilk runnerımı yaparken aklıma gelmişti bu ponponları ve sutaşlarını kullanmak çok sevdim ve hala kullanıyorum. O postu aradım ama bi ara herkesi blogu hata veriyordu ya alanınız dolu diye :( sanırım o dönemde silmişim bulamadım ve çok üzüldüm.Neyse takip edenler bilir zaten cup cake kalıbı standart sizziks kalıplarından aslında taslakları neredeyse 6-7 ay önce hazırlandı ama yoğunluktan ancak bitebildi. Neyse ilk olarakta sevgili mirayın arnavutköy şenliğinde görücüye çıktı ve tabii bitti o resimlerde yakında ;)


 bu sevgili ayşen için hazırladığım anı defteri kendisi  ve eşi sıkı bir yukarı bak fanıdır ;)
 bu yastık ve runner takımı seda tuhafiyeye yaptıklarımdan 
 vee meşuur boggilerim bunlar kendi odama hazırladıklarım 
ve resimlerimin bir çoğunu çeken Yeliz Türkmen'e teşekkür ederim. Mucukos canikos ^_^

10 yorum:

  1. Runnerlar ne kadar şirinler öylee

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşım yine harika şeyler yaratmışsın. ellerine kollarına sağlık :))
    deniz kızlarına bayıldım özellikle ;)
    sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi tanem çok mersiii çok saol sırada neler neler var takipte kal :)

      Sil
  3. Denizkızlarına bayıldım, elinize sağlık :)

    meandmyfavourites.wordpress.com

    YanıtlaSil
  4. Yastıklar çok tatlı olmuş, tamam ya evlenirken ben de yaptırcam ki sana :P tabi bunun için önce koca bulmam lazım :P

    YanıtlaSil
  5. :) tişekkür ederimde yavrum neetcen evlenip boşver sen ayrı eve çık yaparıs sanaa ;)

    YanıtlaSil