5.29.2013

cupcake prensesi miray

 Sevgili miray geçtiğimiz pazar Arnavutköy şenliğindeydi. Bugüne özel bir taç yapmaya karar verdikten sonra cupcake temasına uygun bir şey varmı elinde diye sordu (daha önce ona mini mini broşlar hazırlamıştım cupcakeli) önce yok dedim ve soradan aklıma bitmiş ama resimlemeye bile fırsat bulamadığım runnerlarım geldi ve fotolarını attım alelacele ve hemen gönder deyincede ertesi gün tacıyla birlikte kargoya verdim. Ve sonuç aşağıda gördüğünüz muhteşem stantta yerini alan runnerlarım. Eminim çok mutludurlar.

 bu mavi puantiyeliyi kendisine ayırmış :) Deftere dikkat ;) çok kıskandım bende kendiminkisini paylaşıciim :P
 bu Sevgili Miray için hazırladığım taç
bunlar runnerlarımın bir kısmı 
 ve bunlarda standaki halleri
Mirayın bu resmini çok sevdim :)
 ve tam cupcake prensesi olmuş :) baştan aşşağı cupcake tacı ve ayakkabısındaki detaya dikkat :)))

 bunlarda onun muhteşem eserleri işcilik birinci sınıf valla benim gördüklerim arasında en iyilerden
 şemsiyesine bayıldım bende yaptırıciim :)))
sevgili Miray herşeyin hakkını vererek ciddiye alarak hazırlanmasının meyvelerini toplamış. Onun adına çok sevindim. Umarım tüm katılımcılar için sonuç aynıdır.Herşey gönlünce olsun ^_^

18 yorum:

  1. Runner lar harika görünüyor gerçekten başarılı çalışmalar hepsi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim saadet hem kendim hem miray adına :)

      Sil
  2. ben az once postuna yorum yazmıştım mırayın cok cıcı tıbacım cekılsım var mutlaka katıl :D sevgıle

    YanıtlaSil
  3. ayy hepsi çok güzel gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi insanın içi bi kıpır kıpır oluyor ;)

      Sil
  4. çok güzel bir yazı omuş ortim cupcake canavarı Miray Yıldızlı Taşkıran tüm detaylar süper olmuş canım.Bol kazançların olsun inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ortim dortim çok teşekkür ederim :) <3

      Sil
  5. hepsi birbirinden muhteşem gözlerimi alamadım :)

    YanıtlaSil
  6. Herşey en az cupcake kadar tatli görünüyor :) saatleri ayrica sevdim.. hayirli kazançlar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurdeleli kedi bence her evde olup ev sahibesini mutlu etmeli misyonu bu saatlerin :)

      Sil
  7. Tubacım çok ama çok teşekkür ederim! Runnerların standımı şenlendirdi.. Beni utandırıyor ve de onurlandırıyorsun! Ne kadar teşekkür etsem az! Tacım ve broşlarımı,şimdi de runnerlarımı çok severek kullanacağım! SEVGİLER!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ne demek herşeyin büyük sevgiyle yapıldı kullandıkça hatırlanmak dileğimle sevgiler :)

      Sil
  8. düğmeleri bağcıklara niye ben düşünemedim ki :)
    lisede boncuklu çok giymiştim modaydı
    ama şimdi aklıma gelmedi valla hiç
    ne çok beğendim düğme var takayım bari bende en kısa zamanda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi nilgün valla bende bayıldım enfes fikir :) aklına sağlık miray

      Sil
  9. Yakından görseydiniz inanın gözlerinizi alamazdınız şenlikte kullandığı konseptin bütünlüğünden, şahsen ben nereye neresine bakacağımı şaşırdım. Başındaki taç çok güzel olmuştu ayrıca ellerine emeklerine sağlık hem runnerlar hem de taç için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiamma inan resimlerde bile öyle olduk yakından görsek kesin şaşı olurduk :) ayrıca nezaketin ve beğenin içinde çok teşekkür ederim :)

      Sil