3.06.2013

puf puf lavanta torbacıkları

Bu lavanta keselerini sevgili Nihalin isteği üzerine hazırladım. Aslında tam anlamıyla fikir anası ben değilim sevgili elifinelizinde gördüm ve çok beğendim kendisindne müsade alıp birazda kendi yorumumu getirerek bu puf puf lavanta keselerini hazırladım. Üzerlerinde swarovski taşlı pirinç üzerine altın kaplama metaryeller kulandım, püsküller, kaftanlar felan derken bir grubu osmanlı esintileriyle hazırlarken (bordo ve yeşil) pudra tonları ve romantik materyallerle diğer grubu romantik olarak hazırladım ( somon ve beyaz) Çok içime sindi vermek istemedim desem yeridir. Ancak Nihalinde kuzucukları oldular görünce bayıldı bayıldı dedim ki Tuba O senden daha iyi bakar kuzucuklarına :) tam bir güvenle ve mutlulukla ve tabii mutlu etmenin iç huzuruyla verdim Nihal'e kuzucuklarını (dönüp şu nihale yazısının e sine bi ayraç koyayımda kızmasın :P :))) Canım arkadaşım mutlulukla kullan güzel günlerde...















15 yorum:

  1. Harika olmuşlar bayıldım. Güzel günlerde kullansınlar. Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  2. Bu lavanta keseleri on numara olmuş ablacım, ellerine sağlık maşallah. Hepsi süslü püslü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasemin çok teşekkür ederim bebeğim :))

      Sil
  3. Hepsi birbirinden güzel olmuş hocam ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ben de ilk elifinizin de görmüş ve bayılmıştım bir ara deneyeceğim inş. nasıl şık ve güzeller ,ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hatice ablacığım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım =)

    YanıtlaSil
  7. hepsi süper olmuş kıyafetlerin arasına.Sandıklara süper bir görüntü getirir.Ellerinize sağlık.

    takipçinizim bende beklerim.

    http://esraninelleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. ne güzeller öyle ellerine sağlık
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Kadife nasıl da asil yapmış keseleri :) çok şık olmuşlar, elinize sağlık..

    YanıtlaSil