2.22.2013

sevgililer gününe dair..

Aslında hiç sevmem o günü bu günü diye günleri sıkıştırıp tüketim günü haline getirilmesini anneler günü, babalar günü, sevgililer günü.. baya uzun bi liste ama bana göre içi boş! Neyse ben akşama kadar yapılan günü sevgiler günü sohbetlerinde bu tavırdaydım. Hele kırmızı renkten o güne özel iğrenirim yani o kadar. Sevgilim, eşim bilir benim bu tutumumu ve tabi hediyeye ne kadar bayıldığımıda akşam elinde bu kutuyla çıkagelince nasıl anlamlandı o gün nasıl özel bir gün haline dönüştü. En sevdiğim şeyleri çok iyi bilir. Biz öyle çok içiçe eşlerden değiliz malesef . Belki bu iyi bir şeydir, belki kötü bilemiyorum ama en iyi bildiğim şey böylesi bizim kişiliklerimize en uygunu. Ayrı ayrıda çok eğlenebiliriz, özel alanlarımıza sonuna kadar saygı duyarız.O istediği zaman arkadaşlarıyla takılabilir, aynı şekilde bende... güven ne güzel, ne kadar çok insanı özgürleştiren rahatlatan bir şeymiş.. bunun dışında birlikteyken de çok güzel zaman geçirebiliyoruz, bu çok içiçe olup tüketmediğimiz, birbirimizle olduğumuz zamanların kıymetini bilmemiz sonucunu doğuruyor aslında. Size naçizane tavsiyem sıkmayın bunaltmayın kendinizde bunalmayın bu sayede okadar keyifli hale gelecektir ki evliliğiniz yada ilişkileriniz.. Birde çok meşur sinema günlerimiz var bizim. Ben hiperaktif olmam dolayısıyla sinemayı pek sevemiyorum 2 saat oturmak pek bana göre değil dizlerim uyuşuyor resmen e minnoşumda annesi gibi kımıl kımıl :) sinemayı sevsede duramıyor çocuğum :) babamız daha sakin dingin bi adam ama biz iki kişi olduğumuz için oylama sonunda bizim dediğimiz oluyor dvd mizi alıyor 2-3 paket mikrodalga mısırını patlatıyoruz ve battaniye altında home cinema ;) vuuuw süper oluyor her pazar muhakkak yapıyoruz. Tavsiye ederim sinemadan çok daha keyifli bir kere üçünüz bir battaniye altında sıcacık samimi, ikincisi elinizde kumanda dilediğiniz zaman durdurabilirsiniz.. bence özgür olmak böyle bir şey ;)



araya birde kitap sıkıştırayım bir solukta okudum aslında 2 sendir okunacak listemin en başında ama ancak kısmet oldu. kitap hakkında ipucu vermeyeceğim ancak ben 2sendir beklediğimden mi nedir bilemiyorum çok sevdim. şimdi önümde kocaman ve çok ciddi bir okunacaklar listesi var. Bakalım hangisiyle devam edeceğim. Bu arada çok paylaşmasamda iyi bir okurum aslında elimde bir kitap muhakkak vardır ve facebooktaki arkadaşlarımın ricası üzerine bir okunası gerekenler listesi hazırlayacağım size ;)  ( okuyup beğenip tavsiye ettiklerim demek daha doğru olur sanırım ) hade ben işe gideyim öpüyorum sarıyorum güzel bir hafta sonu diliyorum :) 

6 yorum:

  1. Bazen ayrı ayrı takılmak iyi geliyor dediğin gibi Tuba'cım.Biz bu sene daha çok yapıyoruz bunu.Eşimin spot etkinlikleri,benim daha farklı etkinliklerim derken baya sosyalleştik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en rahatı bunaltmadan ferah ferah sevmek ;)

      Sil
  2. oooy oooy oooy macaronlara bayıldım :)
    bitti mi? :)
    bize yok mu ? :)
    afiyet olsun canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiiki bitti şeker hemde anında :P teşekkür ederim bebeğim :)

      Sil
  3. damardan girmiş abican, nota baksana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa nasıl ince nasıl ince anlatamam :))))

      Sil