2.13.2013

bu aralar..

15 tatil boyunca çalışmadım. Elimdeki siparişleri bitirmeye çalıştım Ali Efeyle bol bol kitap okuduk sinema, gezme derken nasıl bitti anlayamadım. Aslında erkenden işlerimi halledip İstanbula gitme planlarındaydım ama malesef bitiremedim. Olsun Tuba! dedim sevdiğin işi yapıyorsun saatlerini kendin belirleyip renklerle iç içesin yatmak istediğin zaman yatıp uyuyorsun pijamalarınla çalışma özgürlüğün var şımarıklık yapma :) yapmadım sevine sevine bitirmeye çalıştım. elimde bir ay tatilim olsa hiç durmadan çalışıp tamamlamam gereken sipariş dağım var ve ben seve seve musmutlu yapıyorum onları.. Yeni işler var aslında paylaşmak istediğim artık fırsat  buldukça diyelim ;)
twitter, instagram,tabiki facebook ta sürekli varım ama buradaki kumanda paneli zoraki değiştirildikten sonra yazmak benim için epeyce zor gelmeye başladı. Dileyenler oralardan da takip edebilir.





baykuşlar sevgili oytun için kapı süsü oldu özel günlerinde kullandılar detaylı resimler için buraya tıklayabilirsiniz :) kendisine sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum damatlığınıda görürüz inşallah :)))) belki görürüz gülmeyin ;)
arılar ayşenin :))) çılgın hepsini bir arada yakasına takıp koloni oluşturuyormuş :) içindeki çocuğun hep yaşaması temennüsiyle :))))))))))
cup cakede sevgili Nihalin kızkardeşinin arkadaşı için hazırlattığı önlüğe ait resimler yakında Allah herkese bööle düşünceli arkadaşlar versin ;) 
Nihallede blogla başlayan ve temellerini gayet sağlam attığımız bir arakadaşlığımız oldu. Bu devirde az rastlanan bi görgüye ve kaliteye sahip. Birlikte kitap alışverişi yapıyoruz yazarlardan konuşuyoruz onun şu kitabı bunun bu kitabı derken bakıyoruz ki saatler geçmiş... çok seviyorum blogumu bana öyle güzel öyle sağlam dostlar verdi ki...

7 yorum:

  1. kalp kalbe karşıymış :))
    bende bugün paylaşmıştım baykuşları ve odamızı :))
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiki yazdın şebnem ne unuttum diyordum :) yazıyı güncelledim alelacele hazırlanmıştı ;) şimdi bloguna ışınlanıyorum :)

      Sil
  2. Çookk güzeller ellerine sağlık eminim arıların hepsini takınca daha şık duruyordur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yasemin çok teşekkür ederim :) valla bende çok merak ettim bir sürü arı görüntüsünü kendimede yapmak kararındayım ;)

      Sil
    2. Arılar sende de çok güzel durucaktır :)

      Sil
  3. hepsi çok güzel elinize sağlık:=)

    YanıtlaSil