2.15.2013

biten işler volume2

 Sepetlerim aslında küçük nikah şekeri, bebek lavanta sepeti doğum hediyesi gibi işlevleri olabilir. Bunun dışında takı yada toka sepeti olarak ta kullanabilirsiniz.Şimdilik yaptıklarım bunlar, numuneler üretiyorum  daha geniş bir skala sunacağım bunlarla ilgili.. takipte kalın..







 Ve bunlarda kesilmiş ve hazırlanmış çiçekler o kadar geniş bir ürün yelpazem var ki yakında tüm kesimlerimle ilgili görseller hazırlayacağım.Aşağıdaki kırmızılı olanlar sevgili Leyya ya gitti biliyorsunuz kendisinin enfes çantaları var onların üzerinde kullanmayı planlıyor :)


21 yorum:

  1. çok güzel olmuş,
    keçeye özel bir ilgim var:))
    blogunuz ilham kaynağım oldu resmen:))

    YanıtlaSil
  2. Çalışmalarınıza bayıldım,elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Emeğine sağlık,
    Çok güzeller..
    Bana da beklerim,

    YanıtlaSil
  4. Kolay Gelsin , ellerinize sağlık... merakla beklemekteyim ..kimbilir neler çıkacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol ilknur yakında sırayla gelicek görseller ;)

      Sil
  5. çok marifetlisin genç :) Bilemedim ki ne yazsam :) Bu arada sormadan edemeyeceğim yekta nın ördüğü bardak kılıflarına noldu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olm sen ne komik kızsın ya :)) örmediki bana hayal oldu ne olacak :)))))

      Sil
    2. bana örüyorum bitti demişti vay kandırıkçı

      Sil
    3. bitmiş bitmesine ama ben göremedim :(( sümeyye sen örsene bana bebem :P

      Sil
    4. bence benim örgümü görseydin hiç sesini çıkarmazdın :D

      Sil
    5. tmm yavrum demedim bişii unut gitsin sen :))))))))))

      Sil
  6. Sepetler çok güzel olmuş..Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Çok şeker olmuşlar ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Çalışmalarınız çok güzel.Benim merak ettiğim kesimler için bir makine mi kullanıyorsunuz çünkü çok düzgünler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)bazı işlerde makina kullanıyorum ama genelde çoğunu elde kesim yapıyorum

      Sil
  9. Çalışmalarınız harika görünüyor. Benim merak ettiğim kesimlerinizi özel bir makinede mi yapıyorsunuz? Çünkü çok düzgün görünüyorlar...

    YanıtlaSil
  10. hepsi çok güzeller bende birşey merak ediyorum bende sevgilim için kendi el emeğimle birşeyler yapmak istedim ama keçeleri yapıştıramadım keçeyi neyle yapıştırıyosunuz silikon tutuyomu veya başka bi yapıştırıcı falan..teşekkürler

    YanıtlaSil