1.15.2013

minik bebekler ve annelerine..



En sevdiğim yorganlardan biri oldu bu yorgan sevgili duygu hanımın siparişi üzerine hazırladım. Malum elimdeki işleri sırasına göre alıyorum ve bu yorganı bitirene kadar minik kızımız dünyaya geldi. Hemen gece gündüz uysuz bir çalışmayla bitiriverdim minik prenses  üşüsemiydi Ankara ayazında :) Neyseki üşütmedik ;) Annaesi o minnacik mucizenin yorganın üzerinde resmini gönderip altınada resmini iliştirince gözyaşlarımı tutamadım ' bu yorganda çok uykumu getiriyor tuba teyze' aman allahım o nasıl bir minikliktir, nasıl bir pamukluktur, gerçek bir mucize resmen. Kokusunu duymak için yanıp tutuştum o an. Hayırlı ve sağlıklı bir ömür diliyorum Aişe Berru'ya. İşimi ne kadar çok sevdiğimi ve herşeyle mücadele edebilecek kadar güçlü olduğumu hatırladım tekrar aşkla işlerimin başına döndüm. :) Seda tuhafiyedeki dersler tam gaz devam eğlenerek, gülerek güzel şeyler üretmeye devam ediyoruz. Nasıl eğlenceli bir öğrenci profilim var genel olarak rengarenkiz :) başka bir postta anlatırım ;)


Bu da Duru bebek ve annesi için hazırladığım saç bandı ve lohusa tacı ben çok sevdim bu çalışmayıda pembe tonları ve turkuaz ve yeşil arası bir kelebek. Sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum Duru bebeğe :) 
biliyorsunuz sizinde hayallerinize dokunmak yepyeni hiç görülmemiş bilinmeyen sadece sizin hayallerinizde olanı yapmak için büyük bir istek duyan bir çılgınım. Hayallerinize birlikte dokunmak, onu ortaya çıkarmak için burdayım, sizide beklerim tubakutlucacan@gmail.com

13 yorum:

  1. Ben bu tekniği biliyorum, çalışması da çok zevkli annemin dediğine göre, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorsundur :) ama çok zevkli olduğunu söyleyemeceğim yada sürekli yapınca öyle oluyor makinayı çok zorluyor bu teknik ;)

      Sil
  2. Yorgana bayıldım ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim nuray :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorgana vuruldummm :)) Derslerdeki postunuda merakla bekliyorumm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tmm fotoğrafları bi toplayayım hemen ;)

      Sil
  5. ellerinize sağlık. ben de bu yorgan yapmak isterdim ama nasıl olduğunu bilemiyorum:(

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık :) enfes olmuş yorgan :))

    YanıtlaSil
  7. yorganı bende çok sevdim...
    çok güzel olmuş...
    ellerine sağlık canım.......

    YanıtlaSil
  8. Yorgan harika olmuş canım ellerine sağlık cidden

    YanıtlaSil
  9. çok şirin elerine sağlık bebiş yorganın altında güzel güzel uyusun,uyusunda büyüsün...

    YanıtlaSil
  10. harika... Tatlı talı uyusun ufaklı pofuduk yorganıyla.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil