1.14.2013

Betülün önlüğü

 Sevgili şeyma facebook hesabım üzerinden bana ulaştı ve gelinleri için bu önlüğü sipariş etti. Yine çift taraflı çalıştım iki tarafıda leke tutmaz kumaştan yapıldı ve her iki tarafınada ayrı tasarım uygulandı. Sonucu bende şeymada çok beğendi sahibinin eline geçtiği zaman çok güzel fotoğraflarla beraber teşekkür etmiş :) Tanımadığım bir hayata daha dokundum ucundan kıyısından umarım çok güzel günlerde mutlulukla kullanır bu önlük eldiven ve tutacak setini. Sizde özel bir tasarım isterseniz bana ulaşabilirsiniz.






 tubakutlucacan@gmail.com iletişim adresim.


8 yorum:

  1. Çok cici olmuş elinize sağlık :) bunu kullanmaya kıyamaz ki insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1gül valla kullanınca çok güzel oluyor :))) görüntüleri görmeliydin ;)

      Sil
  2. Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa hatice ablacığım hoşgeldin :) çok teşekkür ederim

      Sil
  3. Çok hoş. Yazıyı neyle yazdınız merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim keçeyle yazdım

      Sil