1.11.2013

ayşen ve mustafa :)

Ayşen bana ulaşıp bu kepleri istediği zaman arıların beni uğraştıracağını biliyordum. Bundan dolayı zaman istedim O da sağolsun anlayışlı davrandı ve ancak geçen hafta teslim edebildim siparişlerini..Kendisi en çılgın müşterim, arkadaşım, öğrencim (hatta çekirgem ) ne zaman ne yapacağını kestiremiyorsunuz..Gönlü zengin, aklı havada olacak kadar uçarı ama bir o kadar da merhametli..içindeki çocuğu asla öldürmeyenlerden..bu yüzden tüm kapılar sonuna dek açılıveriyor temiz kalbi sayesinde olmazlar olura dönüşüveriyor :) aslında benden çok Ali Efe'nin arkadaşı :)) oyuncakcıya girdikleri anda iki çocuğum var gibi hissediyorum börtü böcük maketlerinin içinde kendilerini kaybediyorlar...Tam kalbine gönlüne göre bir eşi var ;) hep baraber maşallah diyoruz. ^_^ Şimdi resimlerle başbaşasınız.







 çılgın :p

8 yorum:

  1. Yaaa çok beğendim içtenliğiniz beceriniz tebrikler :))ayşen seviyorum seni çok zaten biliyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkür ederim :) nezaketiniz için :)

      Sil
  2. çok tatlı olmuş bunlar sizde bir okadar öylesiniz...:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ne mutlu oldum teşekkür ederim :)

      Sil
  3. çok şekerler :))
    kep ve eldivenlerde çok zarif gerçkten ellerine sağlık canmm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hobihane teşkkür ederim çok saol :)

      Sil