1.08.2013

Amerikan servisleri

bazen sıkışık zamanlarda çok içime sinen işler çıkıyor. Bu amerikan servisleride öyle bence çok keyifle yaptım.Oğlumu yatırdıktan sonra atölyeme kapatıyorum kendimi işte o an zaman duruyor. Bazen sabah ezanları okunurken farkediyorum zamanı bazen yorgunluktan düşüp bayılacak hale geldiğimde...Her ne olursa tüm olumsuzluklara, tüm yetişememelere rağmen ben işine aşık bir kadınım...Beni mutlu eden en önemli şeylerden biride üretmek..Oğlumun okulundaki öğretenlerden birisi için hazırladım bu servisleri. Sahibide bayıldı, bende mutlu oldum. Neyse az laf çok fotoğraf :) hepinizi kucaklıyor sonrada kaçıyorum :))






7 yorum:

  1. cıvıl cıvıl çok güzel elinize sağlık bol satışlar
    Küçük Mutluluklar Dükkanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim başak bunlarda bi pdrciye gitti ;)

      Sil
    2. yaa meslektaşım zevkliymiş o zaman:)

      Sil
    3. aslında sürpriz hediyeydi ama çok beğendi ;)

      Sil
    4. kim beğenmez ki bu güzellikleri karlı kız gününde insanın içini açıyor:9

      Sil
  2. Çok şık olmuş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Çok canlı çok güzeller ellerinize sağlık .Sevgiler :)

    YanıtlaSil