9.10.2013

doğum günüm

ağustosun 16sı doğum günümdü. Herzaman başkalarının doğum günleri için çok güzel hazırlıklar yaparken bir kerede kendi kendime bir parti yapayım dedim ve sıvadım kolları. Detayları resimlerde görebilirsiniz. Aslinda o kadar çok resim çekildi ki ne kadar eglendigimizi kaydetmiş olduk yasimin yolun yarısına dayanmış olması sebebiyle son doğum günü partim  olsun dedim. Ancak okadar çok eğlendik ki tadı damagimızda kaldı belki yine yaparım :P 


Bircan ve yeliz hazırladığım fotoğraf çekinme çerçevesinde ne sevimliler değilmi
Bu karede ne çok güldük ayseni yine muzipçe cercevden kafasını cikarinca nasilda şaşırıp gülme krizine girdik :))))
Bu karede hazirliklardan fotoğraf çekimi için taçlar bana günün sonunda hislerini ve dileklerini yazmaları ve benim bu doğum günümü hiiic unutmamam için ani defterim, katılan tum dostlarıma hediyelerimden biri minnieli çerçeve magnetlerim, temamiza uygun pembe süslü puslu pipetlerim...
Peçete halkası olarak hazırladığım ve son anda yaka ignesine donusturdugum fiyonklar ve ani defterim...
Kapı susum ve fotoğraf çekimi için taçlar
Masamın tam hazırlanırken görüntüsü herşey pembe ve puantiyeli  ♥♥
ve günün hatta ayın sonuna gelmemize rağmen iyiki yapmışım dedğim bir gündü herkese şiddetle tavsiye ederim kendinize bu iyiliği yapın ^_^

7.17.2013

Sevgili Gülnur'un siparişi yatak örtüsü takımı

sevgili eminenin odası için yaptığımız yatak örtüsü takımı ve kapı süsü annesi gülnur bana renklerinin yeşil ve mavi olmasını istediğini söyledikten sonra tasarımı birlikte şekillendirdik altta odasındaki halinin fotoğraflarıda mevcut. Sevgili Emine güzel günlerde mutlulukla kullansın. Değişik işler yapmayı sevdiğim için böyle talepler gelince çok seviniyorum. Eğer sizdeyatk örtüsü, nevresim takımı yastık vs. ne bilem işte böyle sevimli şeyler isterseniz adresim tubakutlucacan@gmail.com Sağlıcakla ve sevgiyle kalın ^_^









7.12.2013

şifon kloş etekler

şifon kloş kesimli eteklerim yaz için tam bir kurtarıcı hem kesimi hem belindeki jarse sayesindeki inanılmaz rahatlığı hem kombinlemesindeki kolaylığı sebebile tercih edilebilir. Ayrıca kesimi dolayısıyla sizi bir iki beden ince göstermeside garanti istediğiniz bedende çalışabilirim. bedende sınır yok kombinlemesi size kalmış pembeyi incecik (mavinin yeni sezonundaki )kot gömleklerle yada askılı bluzlerle çok rahat kullanabilirsiniz aynı şekilde siyahı hem yaz hem renkli hem uçuş. Ramazanın ilk iki haftası sipariş alabileceğim son iki hafta malesef dolu olduğumdan bayram için isteyenler bana vakit kaybetmeden ulaşırlarsa bir hafta içerisinde teslim edebilirim.







6.20.2013

bir takım işler


 Bunlar birtanecik minnoşumun ve benim tablet kılıflarımız. Aslında 7 yaşında bir çocuğun tableti olmalımı tartışılır. Derslerini yaptıktan sonra bartmadan bir iki saat oyun oynayıp yada video seyredip çıkıyorsa seçtiği oyunlar sizin kontrolünüzdeyse ve çocuğunuzun talebide bu doğrultudaysa ve arkadaş oyunlarını tablet oyununa tercih ediyorsa bence hiç zararı yok doğru programlar yüklediğiniz takdirde faydası bile olabilir.
 bu görseli çok seviyorum 
 bu sıralar kelebeklerle fazlaca haşır neşirim sebebi bir sonraki postta ;)

 bu eldivener önlüklerin takımı ve sahiplerine ulaşalı o kadar çok zaman oldu ki :) ( tembel blogger)
 sevgili mirayın broşları 
 mutfak havlusu denemeleri bir-ki
 bu kadar minicik cupcakelerde hazırlarım severek. Galiba makinadan daha çok elimde kesim yapıyorum ben 
takım halleri..
ve hepinizi seviyorum canım takipcilerim nasılda özlemişim buraları ve sizleri..

5.31.2013

instagram gunlukleri volume1

ee sosyal paylasim deyince heryerde olmaliyiz ya...heryerdeyiz iste suphesiz bunlarin basinda en kolay olani geliyor fotograf cek, bir cumle, bir iki teg yaz paylas iste bu kadar hem kisa, hem oz hem eglenceli kisacasi zaman sikintisi cekenlere birebir ;) buyrum paylasimlarimin bir kismina,

5.30.2013

uzun bir aradan sonra benden kısa kısa

cok oldu degilmi sevgili takipcilerim sizlere soyle uzun uzadi yazmayali. Sebebi malum herseye yetisme cabasi, is, oglumun okulu ve bitmeyen veli aktiviteleri, siparislerim, evdeki islere yetisme cabasi, sosyal hayatimizdaki arkadaslarimizla olma istegi, zaman ayirma cabalari derken yogun,kosturmacali ama en nihayetinde keyifli ve tadini cikarabildigim bir yasantim var sukurler olsun ki. Hic sikayetci degilim ben boyle yasamayi bilenlerdenim yavas ve sakin bir yasantim olsun isterim tabii ama eminim cok kasar beni boyle 24 saatin her dakikasini hissederek yasamak guzel ve sanirim insani canli tutuyor . Bunun yanisira zaman zaman vitamin destekleride kullaniyorum yoksa vucudum zihnimin hizina yetisemeyebilir...
son zamanlarda yaptıklarımın görselleriyle baş başa bırakayım sizleri..

5.29.2013

cupcake prensesi miray

 Sevgili miray geçtiğimiz pazar Arnavutköy şenliğindeydi. Bugüne özel bir taç yapmaya karar verdikten sonra cupcake temasına uygun bir şey varmı elinde diye sordu (daha önce ona mini mini broşlar hazırlamıştım cupcakeli) önce yok dedim ve soradan aklıma bitmiş ama resimlemeye bile fırsat bulamadığım runnerlarım geldi ve fotolarını attım alelacele ve hemen gönder deyincede ertesi gün tacıyla birlikte kargoya verdim. Ve sonuç aşağıda gördüğünüz muhteşem stantta yerini alan runnerlarım. Eminim çok mutludurlar.

4.18.2013

Anneler günü ve önlüklerim


arkadaşlar sadece 1 haftalığına 10 adetle sınırlı olmak üzere önlük setlerimde anneler günü dolayısıyla %30 indirim! Annelerimiz bu özel önlükleri gerçekten hak ediyor. ;) Acele edin..
iletişim için tubakutlucacan@gmail.com adresinden bilgi alabilirsiniz.

4.16.2013

Tıkla İndir, Tıkla Getirt!

26 ilde 128 mağazası ile sektöründe lider olan D&R, dr.com.tr ile kültür, sanat ve eğlence dünyasını bir tıkla evinize getiriyor. Reklam filmiyle online sipariş hizmetini duyuran D&R, kültür, sanat ve eğlenceye kısa yoldan ulaşmak isteyenler için internet sitesini yenilenen tasarımıyla hizmete sundu. Kitap, film, müzik, elektronik, oyun&konsol, dergi, kırtasiye, hobi&oyuncak, kişisel ürünler ve  e-kitap kategorilerinde yer alan binlerce ürünü sipariş edebilme olanağı sunan D&R, teknolojinin sunduğu olanakları en iyi şekilde kullanarak müşterileriyle buluşturuyor.

İnternet sitesi dışında tablet ve akıllı telefonlar için tasarlanan mobil uygulamalarla tüm platformlarda hizmet veren dr.com.tr, hızlı ve kolay bir alışveriş imkanı sunuyor.

Ayrıca D&R ve DMC’nin işbirliğiyle yayın hayatına başlayan yasal internet müzik platformu "MUSICCLUB" ile 200.000 adet yerli şarkı ve binlerce albüm indirilebiliyor.

Kültür, sanat ve eğlencede zengin ürün çeşidine ulaşmak için siz de dr.com.tr’ye girin, tıklayıp indirin, tıklayıp getirtin.

Bir bumads advertorial içeriğidir.

4.10.2013

Tabletteki Hürriyet değil, tablete özel Hürriyet

Hürriyet, Türkiye’nin en çok okunan gazete uygulaması Hürriyet E-Gazete’den sonra Hürriyet Tablet uygulamasını da hayata geçirdi. “Tabletteki Hürriyet değil, tablete özel Hürriyet” sloganıyla tanıtılan ve Apple Store’da 1 numaraya yerleşen bu yeni uygulama kullanıcılar tarafından oldukça beğeniliyor.

2011 yılının Mart ayında hayata geçirilen Hürriyet E-gazete uygulaması bugün, Türkiye’nin en çok okunan tablet gazetesi olmayı başarmış durumda. Toplamda ücret ödeyen abone sayısı 16 bine ulaşarak, ücretsiz rakiplerinin ulaştığı rakamları geride bırakırken; Hürriyet okurları, E-Gazete uygulamasını günlük 50 bin, haftalık 350 bin kez ziyaret ediyor.

Tablet okurunun beklentisinin farklılaşması ve ilgi alanlarının değişmesiyle, okurlar artık okuduğu haberin videosunu da izlemek, farklı spor dalları hakkında analizler okumak, dünyadan ilginç fotoğraflar görmek, içeriği 'parmağının ucunda' hissetmek istiyor. Hürriyet Tablet uygulaması tam da bu beklenti ve ihtiyacı karşılamaya yönelik hazırlanmış bir uygulama.

Bir haftadır Apple Store’da en çok indirilen uygulamalar arasında 1 numarada yer alan Hürriyet Tablet’te, Manşet, Güncel, Ekonomi, Spor, Kelebek, Seyahat bölümlerinin yanı sıra Cumartesi ve Pazar eklerinin bambaşka yorumları yer alıyor. Günün videosu ve foto galeriler oldukça beğenilirken, HTML5 tabanlı bir uygulama olduğu için reklamverenler için de oldukça cazip.

Tablet bilgisayarların tüm olanaklarını kullanan yeni Hürriyet Tablet uygulaması, App Store ve Android Market’te, ücretsiz.

Bir bumads advertorial içeriğidir.

4.01.2013

yeni doğan seti

Aman ne keyifle yeni bir set hazırlayıp sabine teslim ettim bile bu sefer ki setimizin içerisinde bir tarafı yumyumuşak bir pazenden diğer tarafı pamuklu kumaştan battaniye- oyun örtüsü ve yastığı,
Boggi alt değiştirme seti,
sepet seti (sepet, takı yastığı ve kapı süsünden oluşmaktadır)
lohusa tacı
kuzucuk örgü oyuncak 
Hem çok içime sindi hem de sahibinin mutlu olması beni iyice şarz etti :) aslında yine teslim edeli çok olanlardan ama ne yapalım anca buraya sıra geliyor ama ınstagramdan takip ederseniz daha anlık hakim olabilirsiniz durumlara. Neyse siz görsellere bende yüzlerce binlerce kelebek kesmeye.. ;)

3.28.2013

Yaka Kolye Workshopu



Yaka Kolye Workshopu 
Ankara
katilim sartlari;
kontenjan: 10 kisi
yer: asude dayanisma dernegi
saat: 13:00- 17:00 arasi
kit ücreti: 40tl
görseldeki yaka kolyelerden 
herhangi birini seçebilirsiniz.
Katilim talebinizle birlikte bana bildirmeniz
gerekli size özel kit hazirlayacagim.
yer adresi: demetevler mah.(eski 13.cad.) 267.cad. no:21/1-2
(onkoloji hastanesinin arka tarafi)
tel: 334 20 35

3.16.2013

Ayrıntı ve Mutluluk

Ayrıntı ve Mutluluk

Yetti canıma demek 
Sevmek, yaşamak ve sonu beklemek
Belki kısa, belki uzun ama
Sonu belli olan bir yolculuk 
Ölüm ve kara toprak 
Ah dünya, Ah zaman, Ah kardeşim
Gezersin sokaklarda
Bakarsın etrafına
Yüzlerce, binlerce, milyonlarca insan 
Ama sen yalnız, sen çaresiz
Birgün, birden;
Ufak bir kedi yavrusu dikkatini çeker
Yeni hayata atılış
Yeni bir mücadele
Gülersin, hayret edersin
Hemen eve koşar, bir parça sütle gelirsin 
Hafifçe önüne koyar ve bakarsın, seyredersin.
Dudaklarında hafif bir tebessüm
Kalbinde acıma duygusu
Birkere daha bakarsın o saflığa ve masumluğa
Belki son görüşündür.
Ama devam etmektedir.
O kırılasıca yaşam mücadelesinin çarkları
Ve
İlerlersin kendi hayat yolunda
Yine yavaş adımlarla,
Yine çaresiz,
Yine yalnız.
Mustafa Aga

3.15.2013

battaniyeler


 bebek battaniyelerini set halinde hazırladım bir tarafı yumuşacık ve çou ikinci seriyik kaliteli bir pazenden diğer tarafı pamuklu kumaştan ve üzerlerine keçeden şirinlikler aplike ettim. İlk seriyi 20 adet hazırladım hepsi sahiplerine kavuştu ve artık sipariş üzerine hazırlıyorum onlarında bir kısmı sahipleriyle buluştu bir kısmı tamamlanma aşamasındalar.. Velhasıl kelam bu aralar durumum bu ve ben gayet mutluyum :)

3.06.2013

puf puf lavanta torbacıkları

Bu lavanta keselerini sevgili Nihalin isteği üzerine hazırladım. Aslında tam anlamıyla fikir anası ben değilim sevgili elifinelizinde gördüm ve çok beğendim kendisindne müsade alıp birazda kendi yorumumu getirerek bu puf puf lavanta keselerini hazırladım. Üzerlerinde swarovski taşlı pirinç üzerine altın kaplama metaryeller kulandım, püsküller, kaftanlar felan derken bir grubu osmanlı esintileriyle hazırlarken (bordo ve yeşil) pudra tonları ve romantik materyallerle diğer grubu romantik olarak hazırladım ( somon ve beyaz) Çok içime sindi vermek istemedim desem yeridir. Ancak Nihalinde kuzucukları oldular görünce bayıldı bayıldı dedim ki Tuba O senden daha iyi bakar kuzucuklarına :) tam bir güvenle ve mutlulukla ve tabii mutlu etmenin iç huzuruyla verdim Nihal'e kuzucuklarını (dönüp şu nihale yazısının e sine bi ayraç koyayımda kızmasın :P :))) Canım arkadaşım mutlulukla kullan güzel günlerde...