12.12.2012

kırmızı yeşil bir yıl

 Yeni yılın renklerini çok seviyorum bundan dolayı sanki daha eğlenceli ürünler çıkıyor ortaya az laf çok fotoğraf diyerek sizleri fotoğraflarımla başbaşa bırakıyorum. Bu arada yeni aldığım bir karar dolayısıyla artık resimlerimin çalınması ve ürünlerimin kopyalanması durumunda sadece bir kez uyarıp savcılığa suç duyurusunda bulunucam! İnternet küçük bi yer valla bıktım hergün yeni bi yerde resimlerimi görmekten!! Ayıp ne kadar çok saygısız insan var. HAzır çekilmiş foto üzerinden sipariş alıyor. Neymiş efendim aynısı yapılırmış. Peh yapılırsa bi yapta görelim berbat bi işcilikle ne yapabileceğini herkes görsün :(((Birde şu seda tuhafiyedeki dersler var bıraktım bırakacam. Nekadar sömürmeye müsait bi milletiz rahatsızım diyorum hala modelimi yapmaya çalışanlarmı ararsınız sürekli netten şunu yapalım diye model gönderenlermi yok kardeşim kendi tasarımlarımız olacak diyorum ama nato mermer nato kafa.  Neyse daha çok konu var saracağım biraz gerginim ben gidip siparişlerimle gevşeyeyim. Sevgili ve emeğe saygılı tüm takipcilerimi çok seviyorum ama sayfamdan bir resim, tasarım alanın bile ne bu dünyada ne öte dünyada yakasını bırakmam! Herkes kendi tasarımını yapsın kardeşim!!!











12 yorum:

  1. yılbaşı renklerini bende çook seviyorum hepsi birbirinden şahane :) ellerine sağlık.
    Emeklerin çalınması çok kötü bir olay ve üzücü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ssdesingbutik heyecan ve enerji verdiği kesin :) çok teşekkür ederim :) artık çalınması daha zor

      Sil
  2. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık...
    konuya dair ne desen haklısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok teşekkür ederim zeynep görmezden gelmeye çalıştıkça iyice gözünü çıkardılar durumun yoksa böyle bir konuyu yazmak istemezdim ama :((

      Sil
  3. Hepsini çok beğendim. Renkler zaten şahane.. Emeklerinizin çalınması konusunda ne kadar kızsanız haklısınız ama bizim milletimiz hazıra alışmış maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim burcu ;) bu konu yüzünden artık yazasım bile gelmiyor :(

      Sil
  4. Hepsi ne kadar güzel ve titizlikle yapılmış çok çok güzeller...

    YanıtlaSil
  5. tuba hanım hem facebookta hem de burada Adaşınız olarak Hayran bi takipçinizim
    renk seçimlerinize de bayılıyorum bu arada :)

    bi de maşallah derim ben size :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler renk seçimi önemli diye düşünüyorum çoğu zaman işcilikten bile daha önemli ilk etkiyi bırakan renkler çünkü beğenmene çok sevindim ;)

      Sil
  6. bu arada unutmadan geçenlerde fotolara
    isim logosu zorluğundan bahsetmiştiniz

    Ürünlerinizin üzerine kartvizitinizi ekleyerek çekim yaptığınızda bu zahmetiniz biraz hafifler hem de emeksensin de yasaksız bi işlem olmuş olur diye düşünüyorum ... yani benim yeni aklıma geldi sizinle de paylaşmak istedim

    selam ile ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim fikrin için ;)

      Sil