12.20.2012

amerikan servisleri ve bardak altlıkları

Yeni yeni yepyeni :)) daha ne fotoğraflar birikti ama artık tek tek isim yazmak gerektiği için daha bir zor gelir oldu post hazırlamak. Güzel şeyler olmakta yine hayatımda patent işlemleri, maliye gibi işlemlerle uğraşıyorum artık "by tuba can"ı patentli bir marka yapmak adına adımlarımı attım. Ve tabii yeni kolleksiyonlar.. Güzel şeyler oluyor ve olmayada devam edecek....


 amerikan servisi ve bardak altlığı dilendiği takdirde çoğaltılabilir
bu bardak altlığının kalın kısımlarını tuba can markasının ilk çalışanı yani kociş kesti ;) ve alttaki yuvarlak altlıklarıda onun için çok önemli iki parça bizim için :) bakalım kime nasip olacak  ;)

 çok şapşikler bunlar ayol :) 
bunlar elimde hazır vardır dilediğiniz takdirde hemen gönderim yapabilirim :) sipariş ve bilgi için tubakutlucacan@gmail.com 

15 yorum:

  1. Ellerine sağlık nede güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  2. Hadi hayırlısı olsun. Bardak altlıkları güzel olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. harikasın tubacım, hepsine de bayıldımmmmm..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller ellerinize sağlık tuba hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meralhobiart çok teşekkürler :)

      Sil
  5. Çok güzel olmuşlar.Yine çok zevkli bir çalışma çıkmış ortaya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyüce sevgiyle heyecanla yapılınca çıkıyor sanırım bende çok sevdim :)

      Sil
  6. Canım sağlıklı,huzurlu bol kazançlı sevdiklerinle beraber musmutlu bir yıl diliyorum.


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiiin en önemli şeyler sağlık ve huzur gerisi nasılsa oluyor çok teşekkür ederim güzel dileklerin için. Bilmukabele :)

      Sil
  7. çok cici olmuşlar bende bardak altlığı yapmak istiyorum ama daha henüz karar veremedim ne tür bişi yapcağıma :) önce karar vermek lazım sonra uygulayayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. roseone teşekkür ederim sanada kolaylıklar dilerim ;)

      Sil
  8. lazer kesimim yoksa keçe kesim makinasımı kullanıyorsunuz? bu kadar düzgün kesebilmek çok zor. çalışmalarınıza bayıldım.

    YanıtlaSil