11.22.2012

Çalışmaya Devam...

Merhaba arkadaşlar gördüğünüz gibi üretime devam. Bu önlük işiyle uğraşmak bana çok iyi geldi elimde başka işlerimde olsa bunları araya kaynattım :) ne yapayım renkler muhteşemdi oyna bizimle diyorlardı ( sahiden ayol ) hepsini çift taraflı leke tutmaz kumaştan hazırladım iki tarafıda gönül rahatlığıyla kullanılabilir. Bu sefer kepleri ve eldivenleri takım oldular. Tamamen doğaçlama içimden geldiği gibi yaptım. Devamı niteliğinde ürünler hazırlamaktayım :) bekleyin bakalım neler gelecek??
































Sizde bu minnoş önlüklerden istiyorsanız benimle iletişime geçebilirsiniz. tubakutlucacan@gmail.com 
üzerine dilediğiniz mesajı yazabilirim. 

26 yorum:

  1. ay ne harika olmus bunnlar canim yaaa, bayildimmm ne kadar zevklisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sende çok incesin ;) <3

      Sil
  2. Hepsi harika çok şekerler bayıldım :))ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim selyar keyifle yapınca çıkan sonuçta keyifli oluyor sanırım ;)

      Sil
  3. hepsi birbirinden cici bıcır bıcır bayıldımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok sevindim. Teşekkürler :)

      Sil
  4. Çok fena cici şeyler olmuşlar.Bayıldım...

    YanıtlaSil
  5. hepsi çok güzel olmuş ortim .ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebeğim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim pembe köpük :)

      Sil
  7. bunlar çok ciciiiii :)) başarılar dilerimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cemile o senin şirinliğin ;)

      Sil
  8. Nerden başlasam bilemedim :) renkleri ayrı güzel,desenleri ayrı güzel, işçiliği ayrı güzel,çift taraflı olması ayrı güzel.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim nasıl güzel bir yorum bu böyle :) çok teşekkür ederim ayyüce

      Sil
  9. Muhteşem olmuş hepsi :) elinize sağlık bugün keşfettim blogu harika gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin ebru çok teşekkür ederim ;)

      Sil
  10. Super super super. Civil civil rengarenk masallah tuba eellerine saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim sende müthişsin ;)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bi tanem canımsın :)

      Sil
  12. Fotoğrafı görür görmez şaşırdım ve mutlu oldum. Ortakk tanıdıklar olması güzel.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ayşegülmü ortak tanıdığımız nasıl mutlu oldum çok severim ayşegülü :))) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  13. ellerine emeğine sağlık hepsi çok güzel olmuş:) maşallah allah nazardan korusun rabbim ellerine kuvvet versin inş kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismihan çok teşekkür ederim güzel duaların ve yorumun için :)

      Sil