11.27.2012

Ankara keçe seminerinden kareler

Merhaba nasılsınız hepiniz? Benim keyfim yerinde çalıştıkça mutlu olanlardanım pazar günü saat 14:30 da başlayan seminerimiz akşam saat 18:00de bitti bol kahkahalı, yemekli, eğlenmekli bir gün geçirdik. daha ordayken 2.için planlar yaptık. Tanıştık, kaynattık. Aramıza çankırıdan 4 kişi, Kırıkkaleden Zehra katıldı bu ayrı bir mutluluktu ne sevindik ne eğlendik sanki uzun zamandır tanışıyorduk :) Bir başka seminerde görüşmek üzere Ankara :)) Şimdi sırada İzmir, İstanbul , Bursa ve konya var hazırlanın kıslar projelerimiz hazırlanıyor. Hadi sizleri resimlerle başbaşa bırakıp kaçayım ben  :) öpüyor sarıyorum ^_^








8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bilge inşallah sana uyan bi ilede gelirim ;)

      Sil
  2. ellerinize sağlık harikalar yaratmışsınız. bir eğitim de burada yani blogta olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seldacığım çok teşekkür ederim ama bu yoğun tempoda buraya yazmak için hazır resimleri yüklemek bile zaman alırken dileğini gerçekleştirmek gerçekten imkansız :(

      Sil
  3. Size imrenmemek elde değil.Başarılar..

    YanıtlaSil
  4. Ay dile bak yaaaa ben iş yaparken bu dilim hep dışarda feci bir durun hehehehe
    Ama gerçekten öyle güzel bir gün geçirdim ki hayatımın en eğlenceli keyifli günlerinden birine katıldı o gün :))))
    Hepinizi tanımaktan ayrı ayrı keyif aldım,mutlu oldum her daim görüşmekte ayrı bir mutluluk katıcak bana sizleri seviyorum dostlar :)

    YanıtlaSil
  5. maşallah Allah devamını getirsin :)

    YanıtlaSil