11.13.2012

Angry bırds


 bakmayın öyle az durduklarına nerden baksanız bir hafta sürdü yapımları.. Angry bırds siparişlerim bir kısmını istanbulda teslim ettik bir kısmını burda.. sahipleri çok beğendiler.
 şu çılgınlara bir bakın :)))) çok seviyorum ben bu şapşikleri
 oğlumun favorisi bomba kuş doğum günümüzde bol bol kullandık hafta sonuda partimiz var detaylar yakında
isteyenler bana ulaşabilirler tubakutlucacan@gmail.com
az laf çok iş yaptıklarımı fırsatını buldukça yayınlayacağım izlemede kalın 
^_^

8 yorum:

  1. Ellerine sağlık Tuba'cım.Hamarat insanın hali başka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bilge :) incelik ediyorsun ;)

      Sil
  2. ellerinize sağlık çok tatlılar:))

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık çok tatlılar:)

    YanıtlaSil
  4. harika olmuşlar yine ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. oyy yerim onların kızgın bakışlarınııı :) elinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  6. ben de angry birdsleri tişörte dikiyorum.. keçe çok kullanışlı bi malzeme ;)

    YanıtlaSil