12.10.2012

veli toplantımız ve telefon kılıfları

 Ve tekrar merhaba herkese ilk veli toplantımızı da alnımızın akıyla hallettik. korkarak gittim gururlanarak döndüm ;) Seçtiğim okulla ilgili şüphelerim artık tamamen yerle bir oldu iyiki seçmişim diyebiliyorum artık. Ve öğretmenimiz beni eskiden beri takip edenler çok iyi bilirler öğretmen fobimi ve bu korkuyla nasıl tecrübeler edindiğimi..Melike öğretmeni ilk gördüğümde ilk defa hissettiğim bir duyguyu hissettim 'içim ısındı' hatta sevdim ama dedim ki bekle acele karar verme.. ama geçen bir aylık süreç beni yanıltmadı şükürler olsun ki. Mutluyuz çünkü korkularımı yavaş yavaş atlatıyorum. Ama çok zor bir süreç ödev yapma alışkanlığı kazandırma çabalarım, hafta içi tv seyretmesini engelleme hafta sonu klubüne göndermedim çünkü okulumuz tam gün ve sabahtan akşama kadar yoruluyor birde hafta sonu etüt yapsın istemedim gerçi sosyal etkinliklerde var ama artık hafta sonları onu biz telafi edeceğiz. Bir üst sınıfta dil eğitimi hafta sonu daha yoğun olacağı için değerlendireceğiz ama bu sene biz mini mini birleriz ^_^
Bu telefon kılıflarını yapalı o kadar zaman oldu ki boş zamanımda yapmıştım sonra kolileyip kaldırmışım geçen gün elime geçti bir kaçı gitti ama çoğu elimde almak isteyenler bana ulaşabilirler adresi biliyorsunuz 
tubakutlucacan@gmail.com





12 yorum:

  1. Telefon kılıfları harika olmuş bayıldım bende telefonuma yapcam da fırsat bulamadım bir türlü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim gül

      Sil
  2. Hepsi birbirinden güzel bol satışlar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim esra bir fırsat bulup emeksensine ve pasaja yükleyebilsem :)

      Sil
  3. Ellerine sağlık canım hari olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatice ablacığım ne vefalısın sen ya çok teşekkür ederim

      Sil
  4. elinize sağlık çok hoşlar..fikrinizi çalabilir miyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra benim fikrim sayılmazlar hepsi sizzix kalıplarıyla kesildi ;)

      Sil
  5. ayyyyyyy temana ba--- yıllll---dımmmmm çok güzelllllllll harika telefon kılıfları da güzel ama sanırım ben gelip gidip kedi ağacına bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elma kurdu artık yenilesem iyi olur diye düşünüyordum artık senin için biraz daha dursun o zaman ;)

      Sil
  6. o kedi ağacı benim için de dursa olur mu:)) ben de çok seviyorum onu..tam profilinize yazdığınız sizi anlatıyor sanki enerjik ve hiperaktif kediler:)) (yanlış anlamayın sakın size kedi demiyorum)
    yaptığınız herşey çok güzel ve yaratıcı..nekadar kopyalasalar da sizin kadar titiz ve güzel yapamayacaklarına eminim,keşke hiç olmasa ama..
    sevgiler mrw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))))) ne güzel şeyler yazmışsın merveciğim hadi senin içinde dursun bir süre daha ;)

      Sil