10.22.2012

son siparişler

Selam  millet artık uzuunca bir süre İstanbulda olacağım. O yüzdendir bu sıkışıklığım. Bu hafta teslim ettiğim siparişlerin bir kısmı. Malalesef zamansızlıktan fotoğraflamadan gidenler oldu bir kısmınıda İstanbulda teslim edeceğim inşallah onları fotoğraflayabilirim resmen 3 dev gibi valizle gidiyorum. Malum seminerim var kitleri hazırlayamadım orda hazırlayacağım. Birde elden teslim edeceğim devasa bir sipariş yığınım var :P e mecburen biraz kalabalık gitmiş oluyoruz.Gitmeden sizi postsuz bırakmayayım dedim. Koşuşturmacadan fırsat bulursam yine yazarım. ama beni müthiş eğlenceli bir İstanbul seyehati bekliyor.


 Sevgili Nihal hanım için özel olarak hazırladığım büyükte keyif aldığım bir çalışma oldu. Allahım lütfen tüm müşterilerim sevgili Nihal hanım gibi olsun (bu cümleyi söylememe sebep o kadar çok yeni müşterim oldu ki bu hafta ondandır çok çalışıp hiç yorulmamam) 

 Buda önlüğün arka yüzü (çift taraflı olarak hazırladım ;)




 Bu önlüğü ise Sevgi hanım kızları için hazırlattı bu zeynep için 

 ee süpürgesiz cadı olmaz dimi :P
 bu da Zehra için 

 Karpuzları cep şeklinde hazırladım kullanışlı olması açısından 
 toplu bakış 
bu ise 195 boyunda küçük oğlu enis için hazırladığım seyehat kozmetik çantası. Küçük prens biraz ironik oldu ama çok sevimli oldu bence ;)
Biliyorsunuz sipariş vemek için  tubakutlucacan@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz. Ama Kasımın 1 ine kadar sipariş alamıyorum bilginiz olsun ;) 
özleyin beni 
^_^

10 yorum:

  1. hepsi çok güzel olmuş. yazıları yapıştırarak mı sabitliyorsun, dikiş göremedim de ben? bu arada İstanbul'da iyi gezmeler ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim şeker harfleri kumaş yapıştırıcısıyla yapıştırıyorum ;)

      Sil
  2. ellerine sağlık hepside birbirinden güzel olmuş bol eğlenceler:)

    YanıtlaSil
  3. ellerıne saglık ablam cok guzel olmuslar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim şekerciğim :)

      Sil
  4. Bayıldım önlüklere, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Bayramınızı tebrik ederim. Hayırlara vesile olsun inşaAllah.
    Baki dua ve muhabbet ile...

    YanıtlaSil
  6. önlüklerin ve diğerleri hepsi çok güzel.Daha güzel olan bir şey daha var,öyle sanıyorum kalbinin ve yüzünün güzelliği işlerine de yansımış.Ayrıca hepsinde emek ve sevgi var.

    YanıtlaSil
  7. tuba hanım siteniz http://www.girisimce.blogspot.com sitesinde haftanın sitesi seçilmiş kutluyorum.

    YanıtlaSil