10.15.2012

ilk seminer sonrası bol bol fotoğraflar

Offf ne eğlendik ne güzel bir gün geçirdik kelimelerle anlatmam gerçekten mümkün değil :) en iyisi siz fotoğraflara bakın :) yalnız fotoğrafcımız sevgili dürri yekta sonradan aramıza katıldığı için seminerden ayrılan arkadaşları çekemedik. Artık bir dahaki sefere ;) sadece Ankara' dan değil kocaeli ( değirmendereden ) sevgili edoş bize katıldı ve çankırıdan sevgili huri hanım ve minik kızı.. eğlendik, güldük, yedik,içtik, cüzdanlarımızı bitirdik ve hepimiz için çok keyifli ve verimli bir günü ardımızda bıraktık ve bir dahaki sefere yeni bir projeyle buluşmak üzere sözleştik. Eda ve huri hanımın dışındakiler eline iğne ve ipliği ilk kez aldılar ama sonuçlar gerçekten muhteşem oldu hele en küçük katılımcımız zehranın 8 yaşında olup bunu yapabilmesi hepimizi mest etti :) hadi bakalım buyrun fotoğraflara doğru alalım sizleri 








Fotoğraflar için sevgili dürri yektaya çok teşekkür ederim ;)

18 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz bi tanem bu arada bu geldiğimde görüşemeyecekmiyiz :(

      Sil
  2. yaaa çok kıskandım ama ...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel bir tanem senide ağırlayalım ;)

      Sil
  3. ablam foto da cok tatlı cıkmıssın . ama ellerındekı daha seker cıkmıs :):):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) deme kıs öyle diğer bütün fotolarda kötü çıkmışım zaten bir tek bu fena değil gibi :))

      Sil
  4. Çok güzel bir etkinlik gerçekten de tebrik ediyorum ne eğlenmişsinizdir allah bilir :)çok güzel kareler sevgilerimle bana da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ismihan uğruycam ;)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. yaaa ortim dortik canım arkadaşım ;)

      Sil
  6. ANNEMMM BUNLAR ÇOK GÜZELLL =) AMA BİRDE DAHA ZAYIFIM BEN YA BÖLE DEĞİLİM Dİ Mİ? =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay evet eda ya niye sen böyle çıkmışsın :( hiçte bu kadar değilsin halbuki valla ben şahidim ;)

      Sil
    2. OLSUN BE YA =) GÖNÜLLER BİR OLSUN =) HAHAYYY =)

      Sil
  7. harika bir gün geçirmişsiniz valla tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler arkadaşım senide bekleriz diğerine ;)

      Sil
  8. Bir daha kine bende dahil olmaktan mutluluk duyacağım :))
    ama şimdiden söyleyeyim gülmek serbest ise peçete getireceğim ben size bol bol :))))

    YanıtlaSil
  9. hepinizin ellerine sağlık canım minişe bak sen aferin:)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel keşke yakın olup katılabilseydim:)))

    YanıtlaSil