10.09.2012

bu haftaya dair

Her zaman ki gibi yoğun günler geçirmekteyim siparişler, seminerler,Ali Efenin okulu derken bazen kaça bölüneceğimi şaşırıyorum. İşte o zaman bırakıyorum herşeyi oturuyorum köşeme kahvemle birlikte..ruhumu dinlendiriyorum. Bu seferde iç hesaplaşlmalar başlıyor. Değerler, nasıl bir anneyim, nasıl bir eşim, nasıl bir arkadaşım, nasıl bir insanım...Sorularımın cevaplarının beni mutlu etmesine özen göstererek yaşıyorum..Allahıma binlerce şükür ki yastığa yattığımda vicdanımı rahatsız edecek bir şey yok benim için genelde mutlu ve düzgün yaşamaya çalışıyorum. Hayatımdaki en önemli şey annelik malesef okulu olmayan öğretilmeyen ama hata yapma şansınızında olmadığı olduğu zamana ağır bedeller ödemek durumunda kaldığınız bir olgu! Evet kadınlar bir takım annelik donanımlarıyla yaratılıyorlar ama malesef kalbimize aklımıza güvenmeyi pek beceremediğimiz için annelerimizden öğrendiğimiz kuralları tercih ediyoruz donanımlarımıza alternatif olarak. Elbette onlarında tecrübelerinden yararlanmak lazım ama önce kalbimizi dinlememiz gerekmekte iyi bir anne olabilmek için. Sadece bir gün denemekle bile görebilirsiniz hem çocuğunuz mutlu hem siz :))
Sabah sabah buralara nerden geldim bilmiyorum ama bugün Ali Efenin ilk veli toplantısı olmasının bunda etkisi büyük sanırım. Sabah giderken şöyle diyor kuzucuk 'Seni üzmek istemiyorum ama şunu duymaya kendini hazırla okulun ene yaramaz çocuğu Ali Efe' nasıl yani oğlum sahiden mi 'eveeet' benim dudak düşer 'ama anneciğim ne yapabilirim içimdeki yaramazlık isteği çok güçlü beni yeniyor' :))) cevapları bile bana doğru yolda olduğumu gösteriyor. Gayet akılcı mantığa uygun :) çocuk elbette yaramaz olacak hareketli olacak başkalarına zarar vermediği sürece öğretmenle aldığımız ortak karar yapsın elbette yorulacak. 

Bu haftam böyle geçiyor işte masada yapımı devam eden keçe kızlar, çalışma odasında seminer için hazırlanan kitler , kalıplar,keçeler fermuarlar ( bu arada desenli kurdelada güzel desen bulamadığım için ve keçeye yakışacağını düşündüğüm kadife kurdela aldım bilginiz olsun) daha üzerinin cupcakeleri kesilecek..
bu arada ANKARA SEMİNERİMİZ İÇİN KONTENJANIMIZ DOLDU ilkini yapalım karşılıklı mutlu olursak devamı gelebilir :)


 bu tuniği liseye giden tarzı olan bir kıza yaptım çok keyif aldım yaparken. Liseli kızların küçük kadınlar gibi giyinmesine karşıyım olmuyor, eğreti duruyor, halbuki doğal güzelliklerini saklamayacak yaşlarına göre çokta feminen olmayan rahat ve sevimli şeyler giyinmeleri doğru olan. Özendikleri şeyleri giyinme yaşına elbette bir gün gelecekler keşke o zaman giyinseler onları..Zeynepte duru güzelliği olan bir kız ve bence giyim tercihi çok başarılı bu tuniği hazırlarken bu bana dahada şevk verdi ;)


Buda Zeynebin kardeşi Zehra için Zehrada 7 yaşında çantalarımızı tabikii Leyya Bags dikti hazırladı hemde baya sağlık sıkıntıları arasında aslında zeynebede çok tarz bir gazete baskılı çanta yaptı ama onu süslemeye gerek yoktu ama zehranınkini keyifle süsledim :) çok sevdiler kıslar ee leyyada bende musmutlu ^_^Şimdilerde ise Leyyanın elinde 195 boyunda abileri için bir çanta var :))) kolay gelsin leyya ;)

8 yorum:

  1. ne güzel bir işbirliği olmuş canlarım ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz hatice ablacığım <3

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. merhaba ablacım . on gündür takipciniz oldum :) cok hos seyler yapıyorsunuz . annelik olsun iş hayatı yönünden olsun iyi idare ediyorsunuz gördüğüm kadarıyla. maşallah diyeyimde nazar etmeyeyim :)MAŞALLAH

      Sil
  2. 3 çocuklu bir anne olarak size tamamen katılıyorum :) allah inşallah bana akıl fikir versin inşallah ki tozutmayayım.Tüm koşuşturmacanın içinde çok güzel ürünler ortaya çıkartıyorsunuz ellerinize emeğinize sağlık.Leyya'nın çantalarına söyleyecek söz bulamıyorum çünkü nutkum tutuluyor her baktığımda.Allah herkese işlerinde uğraşlarında kolaylıklar versin inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel cıvıl cıvıl olmuşlar bende keçe ile uğraşıyorum beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Anneliğie dair anlattıklarınızda çok haklısınız.Hata yapma şansınızın en az olduğu ama malesef en çok hata yaptığımız meslek:annelik...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş eline sağlık....Anne olmak hem çok güzel hemde çok zor...benim kızda 1.sınıfta ama okuldan bir gelişi varki saç baş dağınık,lacostu kir içinde etek yada kaprisi lekeli hergün yıkıyorum kıyafetlerini benimkide yaramaz bi kız sanırım....sağlıklı olsunlarda yaramaz olsunlar boşver....sevgiyle kal beklerim.

    YanıtlaSil