9.05.2012

Vee minnoşumun ilkokul kaydını yaptırdık

Ali Efe'nin okuluyla ilgili ne kadar titizlendiğimi herkes artık çok iyi biliyor. Ve ben araştırmalarımın sonucunda içime sinen bir okul bulabildim en nihayetinde. Benim okul konusundaki tedirğinliğim oğlumun yeteneklerini, içindeki çocuk heyyecanını köreltmemesi,gerçekten idealist bi öğretmeni olması, ülkesine faydalı olabileceği yetenekleri ve ilgi alanları doğrultusunda hem kendini mutlu edebilecek bir mesleği olmasını yönünde. Ve nitekim istediğim gibide oldu mayıs ayında bi sınava ve mülakata tabi tutuldu, okul için uygunluğu ve görsel zekası, işitsel zekası, yatkınlıkları ne durumda incelendikten sonra okula kabul edildi :) ve bir haftada dolan kontenjan Ali Efe ile kapandı. Bugün gittik forması, kırtasiye malzemelerini aldık. salı günü yrd. doç.dr. Hüseyin Doğanın 'şimdi okullu olduk' konulu semineriyle ilk adımımızı atacağız ve hafta içi sınıf öğretmeniyle randevumuz en son cuma günü okula hoşgeldin partisi ve ayın 17 pazartesi günü minnoşumuz okulda ilk gününü yaşayacak. Beni tedirgin eden ve düşündüren bi süreç bu. Seminerden sonra gerekirse bi pedagogla birlikte devam edebiliriz yanlış yapmak istemiyorum hata götürmez bir şey eğitim ve bir çocuğun pırıl pırıl zekası. İnşallah 'Cern'e doğru ikinci adımımız doğru bir yerdir. Okulun tübitak ve matematik konusunda inanılmaz ödülleri ve dünya çapında birincilikleri var. Biz anne baba olarak 2 yaşından itibaren başladığımız bu araştırmayı doğru bir şekilde sonuçlandırdığımızı düşünüyoruz tabii bunu zaman gösterecek ne derece doğru ne derece yanlış. Artık etütler birlikte ders çalışmalar başlıyor. Bu arada unutmadan ekleyeyim benim için en mutlu edici şey oğlumun tam yaşında okula başlıyor olması zira denenen her eğtim sistemi çocuğa zarar verir. Tıpkı kredili sistemin bana verdiği gibi ..
  

12 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım,benim de kızım 1. sınıf bu sene.Rabbim herkezin evladına zihin açıklığı versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bilge senin kızınada hayırlı ve başarılı bir yıl dilerim ;)

      Sil
  2. oyyyyyy benim yakışıklımm okula mı başlamışş:)Ablam ince eleyip sk dokumuşsunuz valla haklısınız her konuda inşallah dilediğiniz gibi olur herşey:)Öpüyorumm çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yaa başlayacak inşallah büşra ablası. Güzel dileklerin için teşekkür ederiz bizde seni öperiz ;)

      Sil
  3. Hayırlı olsun inşaAllah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz şule inşallah olur :)

      Sil
  4. ortim hayırlı olsun.Güzel bir okul dönemi geçirsin inşallah...

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun, iş asıl bundan sonra başlıyor. Allah kolaylık versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay evet tosbağalar ya bende bundan sonradan çekiniyorum biraz :)

      Sil
  6. bnede oğlum için okul arıyorum
    seneye başlayacak inşallah, ama karar vermek o kadar zorki
    siz tavsiye edemirsiniz, hangi okul acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ben araştırmalarım sonucu samanyolu kolejine karar verdim allah hayırlı ve mutlu bir eğtim hayatı nasip eder inşallah oğlunuza ve tüm çocuklara

      Sil