9.25.2012

Vaye butiğin siparişleri

Ramazanda siparişlerini verdi sevgili Şule hanım. Bayram sonrası teslim edecektim, öylede oldu. Ama bu kadarmı keyifle çalışılır ben iş yaptığım insanların enerjisine çok inanıyorum. Şule hanımın yumuşakbaşlı ve sevgi dolu oluşu işlerinede yansıdı bir çırpıda bitiverdi.
 Bu gördüğünüz donut şeklinde bir broş 
 buda cupcake yaka iğnesi
 bunlarsa dondurma broşlar 
 Bunlar sevgili LEyyanın çantalarında çalışmak üzere sipariş ettiği çiçekler bakmayın böyle durduklarına bayaa büyükler :)
 Veee buda masamın hali ben çalışırken masa bu hale geliyor işte normal şartlarda inanılmaz derecede düzenli olan odam çalışırken gördüğünüz gibi savaş alanı gibi :)
 buda son olarak nom nom yaka kolye sevgili şule hanıma bol satışlar diliyorum ve evrene mesaj gönderiyorum 'nooolur hep şule hanım gibi minnoş müşterilerim olsun' ^_^
bu arada fotoğraflamayı unuttuğum bileklikler ve kolyelerde mevcut paketin içerisinde :) sizde bu tarz siparişler vermek için bana ulaşabilirsiniz.
 Ayrıca butiklere özel tasarımlarda yapmaktayım. 
Adresim tubakutlucacan@gmail.com 
görüşmek üzere sevigli okuyucularım, arkadaşlarım :)

8 yorum:

  1. sırf sana sipariş vermek için butik açasım var.Tabii ürünleri satmak yerine oturup severim oda ayrı konu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))canım çok saol :) bak istersen diktiklerinden gönder ona uygun aksesaur vs. tasarlayayım sana bebik :)))

      Sil
  2. Hepsi çok güzel ellerine ve hayal gücüne sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. cupcake ve donuta bayıldım :) eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok tatlılar elinize sağlık

    YanıtlaSil