9.22.2012

sizden gelenler ve selime hazırladıklarım

evet arkadaşlar sizlerde benim kadar merak ediyorsunuz değil mi selime hazırladıklarımın nasıl durduğunu :) e hadi o zaman az laf çok resim :))

 Annesi ( sevgili kardeşim ) ve minnoş selim 




 Biliyorsunuz pastayı sevgili Saliha hazırlamıştı tadına bakamadım ama kardeşim bir daha başka yere yaptırmam artık saliha hanımın daimi müşterisi oldum diyor ( düşünün bizim kadar seçici ota çöpe takılan insanlardan bile tam not aldıysa nasıl bir lezzettir o :))
 buda sevgili Gülün ikiz bebeklerine hazırladığımız sepet ve lavanta keseleri sağolsun fotoğraflayıp göndermiş
 Bu sevgili Hilalin her aşamasını büyük bir keyifle hazırladığım yorganı ve sepet seti :) 
 kapı süsü 
ve speti tabii :) 
evet arkadaşlar sizde böyle doğum günü yada hoşgeldin bebek hazırlıklarında yaptığım ürünleri beğenir ve sipariş vermek isterseniz adresim tubakutlucacan@gmail.com 
sevgiyle kalın :)

5 yorum:

  1. ay hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık..
    Selimede nice hayırlı uzun ömürler diliyorum...
    pasra cidden çok güzel görünüyo ,temiz ve muntazam çalışılmış belli...
    senin yatıklarında çok cici ....
    tekrar ellerine sağlık..
    mutlu hafta sonları diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler zeynep :) çok sevindim beğenmene :)

      Sil
  2. Selim'e nice mutlu yaşlar!

    Her şey çok zevkli ve güzel. Yorgan olağanüstü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim selimin annesi adınada :)

      Sil
  3. nice senelere selim
    böyle becerikli teyzen olduğu için çok şanslı olduğunu belirtirim.
    Arkadaşım çok güzel olmuşlar emeğine sağlık

    YanıtlaSil