9.19.2012

minnoş selim'in doğum günüsü ^_^

Selim benim İsatanbuldaki 2 yaşındaki ilk ve tek yeğenim ( bu lafıda hiç sevmiyorum) bebeğim o benim o kadar tatlış ki çok seviyorum ama malesef mesafeler dolayısıyla az görebiliyorum bu yazda işlerimin yoğunluğundan gidemedim allahtan onlar geldiler. Çok cool bi çocuk doğum günü temasını annesiyle arılı seçtik pastası ve kurabiyeleri sevgili salihanın elinden çıkacak kovan şeklinde bi pasta ve arılı kurabiyeler olacak banada kurabiyeler hazırlamıştı sevgili saliha. Çok lezzetliyli mmm :) Neyse gelelim benim yaptıklarıma ;

 kurabiyeler için galvaniz saksının üzerine bağlamak için kurdelalı vazo süsü :) 
 annesi eksik kalmasın dedik ve anneye temaya uygun bi taç hazırladım (süslüüü):)))

misafirlere anı olması için magnet
 duvara iyiki doğdun bannerı
 ve bebeğime doğum günü tacı 
sizde bu şekilde özel temalar keçeden doğum günü yada doğum hazırlıkları isterseniz sizler içinde hazırlayabilirim hazır olan ürünlerimden yada hayalinizdeki hazırlıklar için bana ulaşabilirsiniz 
adresim,
 tubakutlucacan@gmail.com

5 yorum:

  1. çok güzel olmuş.
    Ellerine sağlık
    Benim de en çok yapmayı istediğim bir iş
    seneye kızım için süper ötesi doğum günü hazırlayacağım inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhakkak yapmalısın hazırlık aşaması bile nasıl keyifli anlatamam :)

      Sil
  2. Doğum günüsü kutlu olsun :)) Hepsi çok güzel Tuba.

    YanıtlaSil
  3. Tatlına nice güzel yaşlar gelsin

    YanıtlaSil