9.22.2012

bugünkü röportajım

arkadaşlar bugün Zaman Gazetesi Cumartesi ekindeyim. Sevvinç geçen haftalarda Ankara ya gelmişti ve röportaj diyemiyorum ama çok keyifli bi sohbet gerçekleştirmiştik bol kahkahalı ve o sohbetin size yansıyan kısımları bugün bayilerde :)). İsteyenler burdan okuyabilirler haberi ama ben derim ki bayiden alın ve arkanızaa yaslanıp renkli dünyama girin :)
Bu arada facedeki hesabından arkadaş olmak için buraya
beğeni sayfam için buraya 
ınstagram hesabım için 'tubacan1' adıyla 
tvitter hesabım için buraya 
pınterest için adımburaya
mail atmak için tubakutlucacan@gmail.com
tıklayabilirsiniz ^_^
herkesi öperim kaçarım 

14 yorum:

  1. Çok güzel bir roportaj olmuş canım benim..

    Başarılarının devamını diliyoruuuuuuumm....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim haber çıkana kadar bende ne yazılacağını bilmiyordum bende gece gördüm sürpriz oldu ama beğendim çok güzel şeyler yazmış sevinç sağolsun :)

      Sil
  2. merhaba sabah gazetede görür görmez çok sevindim ve hemen bloğumda paylaşmak istedim.
    http://mesudeningunlugu.blogspot.com/2012/09/tuba-harikalar-diyarnda.html

    başarılarınız devamını diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mesude çok teşekkür ederim çok naziksin :)

      Sil
  3. Tebrik ederim,arkadaşım
    başarılarının devam dilerim canı gönülden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim keçece ;)

      Sil
  4. Tubacım tebrik ederim seni, gerçekten çok hoş bir yazı olmuş.. senin marifetlerini bir çok insan daha öğrenmiş oldu.. başarılarının devamını dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler dilek eksik olma :)

      Sil
  5. Röportajınız okudum, yeteneğinizi gördüm, daim olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşkkürler sevgili reyhan ;)

      Sil
  6. Bende keyifle okudum gulen yuzunde cok hosuma gitti hic de oyle tombik falan degil face de dedigin gibi sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok saol nil :) tombalak değil ama öyle demek çok komik oluyor :)))))

      Sil
  7. sonunda ünlü bir tanıdığım oldu yaşasın:)

    YanıtlaSil