8.03.2012

yeni kombin :)

evet yeni kombinimle karşınızdayım :) hiç sevmem bu kombin lafınıda ama ne diicemi bilemedim :) yaka kolye benim tasarımım ve üretimim, eteğe benim tasarımım demek komik olur çünkü piyasada heryerde var ama benim üretimim bluzda öyle :) birinci fotoğrafta benim giymeyi tercih ediyorum converslerimle :) ama bu kombin bi topuklu ayakkabı birde portföyle akşama taşınacak bir kombin olduğundan dolayı ( yada topuklu ayakkabıyı günlükte çok rahat kullanabilen arkadaşlarım olduğu için) birde topuklu ayakkabılı olan halini yayınladım. Eee nasıl buldunuz? 






kolye: tuba can
etek: tuba can
yelek: storm
aykkabı: converse
portföy: tuba can 
ürünlerimden edinmek için tubakutlucacan@gmail.com dan yada facebook adresimden bana ulaşabilirsiniz hade hepinizi kocaman kocaman sarıyorum minnoşlarım 

TAMAMI SATILMIŞTIR 

11 yorum:

  1. Kombine de, clutch'a da , kolyeye de ba-yıl-dım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkürler bizde sana bayıldık ;)

      Sil
  2. Zarif,rahat ve kesinlikle şık...bu kombinin resmini elime alıp çarşıya çıkabilirmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne gerek var gel ben sana yaparım yine bi tanem :)

      Sil
  3. kombin harika oldum olası pembe ve gri tonlarını birbirine çok yakıştırmışımdır. kolye güzel ötesi eline sağlık mutlu günlerde giyin arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz sahip olan arkadaş giyecek inşallah :)

      Sil
  4. Yakında benim olucak inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. ay tam yorum bıraktım internetim koptu geldi mi bilemedim :/

    dedim ki çantanı kıskanabilirdim dedim eğer senin elinden çıkmış bi tanesi de bende olmasaydı :)
    kombinine de 10 üzerinden 15 verdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldi geldi :) çok teşekkür ederim bebeğim :) seninkinin kombinide süperdi ;) (yaşasın çanta kardeşliği)

      Sil
  6. canım harika olmuş ya bayıldım.ellerine kollarına sağlık.özellikle portföyü çok beğendim.2 şekilde de çok şık olmuş

    YanıtlaSil