8.04.2012

yaka kolyeler volume2

evet canım arkadaşlarım yeni ürünlerimle karşınızdayım. Uzun uzun yNasıl beğendiniz mi 
azamıycam hiç vaktim yok evi süpürüp atölyeye gidicem, akşama misafirim var gelip yemek yapıcam vee dağ gibi birikmiş siparişlerim :) hafta sonunu atlatınca tamamadır. Neyse yaka kolyelerimi yakında butiklerde de görmeye başlayacaksınız. Ama biz daha önce edinelim bayramda cipis cici takalım derseniz dilerseniz emeksensindeki dükkanıma dilersenizde tubakutlucacan@gmail.com adresinden bana mail atarak ulaşabilirsiniz. Hadi bakalım görsellerle başbaşasınız ;) 









15 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel bayıldım çok şekerler :)

    YanıtlaSil
  2. her biri ayrı güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel bayıldım.Ayrıca nasıl bir işçiliktir yaaa mükemmel mükemmel.

    Bana uğramak istersen
    http://dorelame.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. caseyas çok teşekkür ederim uğrarım tabi :)

      Sil
  4. Renk uyumu çok tatlı olmuş emeğine sağlık:))Güzel yorumun için teşekkür ederim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim gülçin fırsat buldukça uğramaya çalışıyorum :)

      Sil
  5. Merhaba, eline emeğine sağlık.Bende daha çok polar olmak üzere keçe de kullanıyorum.Onlarla uğraşırken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum.Uğramak istersenhttp://gulizarinoyuncaklari.blogspot.com/ beklerim.Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine, emeğine sağlık.Ben de daha çok polar va keçe hastasıyım.Onlarla zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum.Uğramak istersenhttp://gulizarinoyuncaklari.blogspot.com/ beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülçin ben bazen i oturuyorum işlerin başına sabah olmuş hiçmi uykum gelmez ayol resmen aşkla yapıyorum işimi:) elbette uğrarım.

      Sil
  7. Ama bunlar çokkkk güzel olmuşlar tatlım yaa, emeğine sağlık ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilay bebeğim çok teşekkür ederim bu arada gelicem börülce yemeye unuttum sanma ;)

      Sil
  8. KECE ASKINA :) BANA BEKLERIM SEVGILER SAYGILAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) en kısa sürede sendeyim ;)

      Sil