7.05.2012

teslim edilen keçe mağnetler

Keçe ile uğraşmayı tüm alerjik reaksiyonlara rağmen çok seviyorum biliyorsunuz. Filiz hanım için hazırladığım magnetleri mesai arkadaşı bilge hanım çok beğenmiş: teslim adresi yakın olunca eşime rica ettim bırakırmısın diye Oda çok incedir sağolsun bıraktı. Ve hemen mesaj geldi 'Tuba hanım çok beğendik ellerinize sağlık tekrar görüşeceğiz' şeklinde: Gülümsedim mutlulukla bir sipariş daha alıcısını ve dolayısıyla beni mutlu etti :) aradan 15dk. geçti filiz hanımın iş arkadaşı Bilge hanımda kızı Derin için istiyordu magnetlerden zamanı sordum ve banada uyunca kabul ettim. Ama teslimata bir gün kala elime alabildim yoğunluktan. Neyseki onlarda çok beğenmişlerdi :) şimdi yeni planlarımız var Bilge hanımla :) 
Biliyorsunuz siparişlerimin hepsini kendim hazırlıyorum elimde tek tek özene özene bundan dolayı gelen siparişleri hazırlarken önce içime sinmesi gerekiyor gerek renk kombinasyonunun, gerek kompozisyonu açısından lütfen vakti kısa tutmayın sipariş verirken yani bana en az 3 gün ama daha ziyade 1 hafta verirseniz hepimizi mutlu edecek ürünler çıkar ortaya zaten daha kısa sürelileri kabul edemiyorum. 
Eğer sizde çocuğunuz bebeğiniz için sipariş vermek istiyorsanız buyrun lütfen 
tubakutlucacan@gmail.com










5 yorum:

  1. Çokkkk şekerler özellikle uğur böcekliye bayıldım:) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık canım:))
    çok cici olmuş canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kübra baby çok teşekkür ederim ;)

      Sil
  3. magnetler harika olmuş ellerine sağlık..hiç yapmadım ama bende keçe çalışmaları yapmak istiyorum ..böyle güzel şeyler görüncede çok hevesleniyorum..tekrar ellerine sağlık..

    YanıtlaSil