7.12.2012

son zamanlarda...

elimde o kadar çok iş oluyor ki ve biter bitmez kargoladığım için bir kısmını fotoğraflayamıyorum bir kısmıda böyle acelece fotoğraflanıyor. Baştan uyarayım bol fotoğraflı bir post ;)

 bu minnoşlar bebek için lavanta kesesi olacak seri halde üretmeye devam etmekteyim 
arada kendimize bir yengeç çıkardık ;) minnoşumun yakasından hiç çıkmıyor :)
 bebek sepetlerine tam gaz devam ( ah elimde o kadar çok sipariş var ki bunlardan nasıl yetişecek bilemiyorum 


 bir adet bebek saç bandı :)
 bu arada pijama takımları gideli baya oluyor sevgili büşra iki oğlu ve birde yiğeni için yaptırdı üzerlerindeki hallerinin resmini görmeliydiniz :)

 buda yiğeni elif için yaptığımız (dragon ve mor hayranı elif için) elbise :) figür seçimi ve renk seçimi büşraya ait banada yapması kaldı ;)


 sevgili zeynebin doğum günü magnetleri ve aşşağıda doğum günü tacı :)



 buda azra için hazırladığımız taç :)

 son zamanlarda böyle yoğunum işte :) eğer sizinde siparişiniz varsa tubakutlucacan@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz 
öpüyorum kaçıyorum babyler ;)

11 yorum:

  1. Merhaba arkadaşım çok güzel elişlerin var ellerine saglık

    YanıtlaSil
  2. hepsi de birbirinden güzel canım,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim mehtap ;)

      Sil
  3. bol fotoğraflı cicili bicili bir post olmuş dediğin gibi o yengeçin sempatik hali nedir öyle

    YanıtlaSil
  4. süpersin.ne diye bilirim ki.çok enerjiksin.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. kıskaçlarıyla burnunu kıstıracak ha hahaa :))))))))))))))

      Sil
  6. Yastıklar,sepetler,hele o yengeçin şirinliğine bayıldım,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil