7.18.2012

eveet karşınızda ilk kombinim :)

Bu kombinde gördüğünüz etek, bluz ve kolyeden oluşan herşey benim üretimim :) 
 aslında etek insanı değilim ben ama bu uçuş uçuş şifon etekler olunca durum değişiyor ve tabii yazın vazgeçilmezi marin renkleri benimde vazgeçilmezim 
 aslında nefis bi babetimde var ama insanın ruhu hanım hanımcık olmayınca çok az giyiniyorum babetleri varsa yoksa converslerim :)
 ve işte karşınızda yaka kolyem :)

 kendisi tam benim ruhuma uygun şımarık ve özgür :) çocukluğuna doyamamış hala yaşamaya devam eden tuba ^_^
bu kombindeki etekten bluzdan ve yaka kolyeden sınırlı sayıda sipariş alabileceğim :) eğer istiyorsanız acele edin lütfen iletişim için tubakutlucacan@gmail.com  adresinde ulaşabilirsiniz ve tabi facebook içinde buradan ve buradanda ulaşabilirsiniz 

28 yorum:

  1. canım kombinin çok güzel olmuş ellerine sağlık..:))iyi günlerde giy..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevilciğim :))

      Sil
  2. kolye harikaymış.deniz kokan kombin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ee özlemimi böyle gideriyorum süeda ;)

      Sil
  3. kombinin güzel olmuş,ama kolyene bayıldım..güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim kolye kombine uygun olarak tasarlanmaya çalışıldı nasıl başarılımı :)

      Sil
  4. kolyene bayıldım, acayip sevimli olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Cok uyumlu bir kombin olmus herseyiyle. Birde insanin kendi yapip giyinmesi ayri özel olsa gerek :) Eline saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok teşekkür ederim evet ya almakta güzel ama düşüne düşüne her parçayı oluşturmakta çok güzel :)

      Sil
  6. kolye çok şeker, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  7. Süper olmuş çık beğendim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. kombininiz çok güzel olmuş ( : bloguma beklerim http://pespembemutkuluk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim şebnem elbette gelirim ;)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel ve uyumlu olmuş kombininiz ellerinize sağlık güle güle giyin :)sağlıkla.

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. teşekkürler zelişim bebeğim :)

      Sil
  12. Kombinin harika - cok hosuma gitti ;)

    YanıtlaSil
  13. Bu postu annem okusaydı aynen su yorumu yazardı: o mis gibi etegin üstüne pis converse leri koymus :P :P :P
    hakkaten neden hiç babet giymiyorsun ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğraftan sonra yıkadık ayol :))) babet giyemem ruhuma ters :P

      Sil
  14. Kombinin harika olmuş,çok beğendim...

    YanıtlaSil
  15. Gostei muito do teu blog, parabéns!
    Isabel

    YanıtlaSil