7.30.2012

bu aralar bana dair...

çalışma masamdan bir kare o kadar çok işim var ki bunlar minnacik bir kısmı 
Allahtan sevgili kızım :) yardım ediyor da işlerim daha hafifliyor. BUnlar gibi yüzlerce gül yapıldı :)
Vee donut :) bunun yanına başka arkadaşlarda geldi yakında sizlerle paylaşacağım bitmiş hallerini yalnız ipucu vereyim çok çılgın işler çıktı :) 
bu bileklik takıntısı bende taaa liseden beri var onun içindir o kadar çok ki ve bu yenilerinide ekledim kolleksiyonuma pek bi mesudum. 

11 yorum:

  1. HEPİCİĞİDE ÇOK GÜZEL OLMUŞ ALLAH İŞİNİN BEREKETİNİ ARTTIRSIN (NUTELLANININ GÜCÜNE DEVAM :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederim :)))

      Sil
  2. bileklikleri bende çok severimm. hatta en sevdğim takılardan biridir. işleriniz gerçekten bir hayli çokmuş. ben yaptıklarınıza bayıldımm çok şekerlerrr. ellerinize sağlık. kolaylıklar diliyorum ( :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebnem çok teşekkürler çok ama yorucu değil ;)

      Sil
  3. güzel şeyler çıkmış cancazım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tişükkür ederim şekerciğim :)))

      Sil
  4. canım ellerine sağlık çok güzel şeyler yapmışsın keçelerede bilekliklerede bayıldım..bende keçe çalışmaları yapıcam sanırım yakında.. kardeşim evlenicek ona süpriz bir iki şey yapmak istiyorum..keçelerini nerden alıyorsun acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevil keçelerimi burdan alıyorum http://www.hobikece.com/sentetik_kece.html

      Sil
  5. Olá, tudo lindo por aqui,adoro mochos! Parabéns
    Isabel

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık size görünce ben de çok imreniyorum :D

    YanıtlaSil
  7. canım ne cıkıcak merakla beklıyorum acaba ne? :))

    YanıtlaSil