7.16.2012

bebek lavanta keseleri

Merhaba millet en son hazırladığım keselerle huzurlarınızdayım :) Burada yapım aşamasını ve sepetini paylaştığım Gül hanıma gitti bu keseler. İlk denememdi ama inanılmaz keyif aldım bebek doğumda dağıtılmak için hazırlandılar içerisine şekerleme, çikolata yada lavanta koyabilirsiniz bence çok sevimli oldular hatta içi lavanta dolu halini bebeğin çamaşır dolaplarına bile koyabilirsiniz. Dilerseniz üzerine isim yazabilirim. Sevgili gül üzerine yapacağım keçe figürleri bana bırakınca ben daha bi keyifle yaptım içimden geldiği gibi ama gece yarısı bitince ancak bu kadar fotoğraflayabildim kalitesi baya kötü oldu ama idare ediverin artık ;) 
Şimdi elimde yeni şler var sizleri görsellerle başbaşa bırakıyorum ve Fatmaya gidiyorum yarın akşama kadar orda olucam keçe kursunda hizmette sınır yok seyyar öğretmen :p heryere gidebilir :)) şaka bir tarafa sabah kadar çalışmayı planlıyoruz bakalım neler çıkacak bu arada yeni öğrencim ayşenle ilgili bir yazım olacak sizlere beklemede kalın :)









8 yorum:

  1. ellerine sağlık kuzum hepdi çok güzelll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım arkadaşım ortim çok teşekkür ederim ;)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş. Sahipleri güzel günlerde kullanmak nasip etsin Rabbim...

    YanıtlaSil
  3. çok cici olmuşlar son halleriyle ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok saol elifim sanda yapalım ;)

      Sil
  4. canım hepsi çok cici olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil