6.07.2012

yeni yaka kolyeler

Geçen sefer çok soran oldu bu seferkiler sahiplerini beklemekteler bi ara hepsini yapıvermiştim öyle dururyorlardı. Yaka kolyelerle ilgili baya bi mesaj alınca yayınlamaya karar verdim dilediğiniz hakkında bilgi almak için mail atabilirsiniz tubakutlucacan@gmail.com
1.numara
                                                                                2.numara
                                                                              
                                                                                       3.numara

                                                                              4.numara


                                                                                 5.numara

11 yorum:

  1. ellerine sağlık güsel yüreğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nihal bebeğim teşekkür ederim asıl benim güsel yüreğim <3

      Sil
  2. biribirinden güzeller.
    bir de şey deneyebilirsiniz, önlük yakası gibi onde bağlanan şekilde ama yine böyle bol renkli capcanlı modeller olsun ;)
    güzel olur bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim syhn aslında taslak halinde çizim olarak bir iki eskiz hazırladım ama zamansızlıktan bi türlü yapamadım ;)

      Sil
  3. Hepsi çok şıklar. Renk seçiminize bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nedret ablacığım çok teşekkür ederim

      Sil