6.05.2012

Sevgili Sonay'ın siparişleri


sevgili Sonayla tanışalı epeyce zaman oluyor moda tasarım kursuna gidiyor istanbulda yakında iyi bir tasarımcı olacağına eminim :) canım arkadaşım benim bu takımımı bir arkadaşına heediye (allah herkese böyle arolarak yaptırdı kadaşlar versin dimi :)
gelelim parçalara 
- puf yorgan
-boggi alt değiştirme seti
-yeni doğan sepet seti
-lohusa tacı
-2 adet bebiş için yumyumuşak saç bandı
-bir adet kanzashi taç 
cuma günü kargoya verildi hepsi ancak resim yükleyebiliyorum geçen haftam tümüyle sipariş teslim etmekle geçti bu haftada sanırım onlarım görsellerini paylaşmak ve yeni siparişleri tamamlayıp teslim etmekle geçiricem.Hadi bana kolay gelsin sizede musmutlu günler dilerim (bu arada ne ciciler yapıldı neler neler facebook sayfasını takipte kalın benden söylemesi ;))




sizde beğendiyseniz ve bebeğiniz için böyle bir yeni doğan seti düşünüyorsanız iletişime geçebileceğiniz mail adresim aşikar 
tubakutlucacan@gmail.com
hepinize bol güneşli enerjili mutlu günler diliyorum öpüyorum sarıyorum kaçıyorum :P

23 yorum:

  1. HARİKASIN TUBACIM.. ELLERİNE SAĞLIK.. NE KADAR HIZLI VE BECERİKLİSİN BİR KEZ DAHA ANLAMIŞ OLDUM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili dilek ;)

      Sil
  2. aa cidden Sevgili Sonay çok düşünceliymiş :)
    Senin de ellerine sağlık canım.. Harkia bir hediye paketi olmuş sen yaparken, sevgili Sonay da hediye ederken mutluluktan havalara uçmuştur.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ya ne güzel arkadaşlıklar var en özel hediye olsun istedi sevgili gönlü zengin sonay
      bu arada teşekkür ederim ;)

      Sil
  3. ellerine sağlık tuğbacan)) şanslısın ve engüzel hediye iyi bir dost)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim uysal anne gerçekten şanslıyım ;)

      Sil
  4. ne kadar güzeller baktım baktım durdum ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili selyar çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Hepsi de cok cok cok guzel olmus Tuba'cim, eline, emegine saglik. Kullanacak kisi cok sansli ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilaycığım hoşgeldin çok teşekkür ederim. özlettin kendini :)

      Sil
  6. hepsi çok güzeller ellerine sağlık:)) minik bebek sağlıkla kullansın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederiz öznur ablası :))

      Sil
  7. Bu yorgana bayiliyorum bigun ikinci cocugu yapmayi dusunursem kesin Bitane yaptiricam size cok guzel hepsi elinize saglik kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzunun annesi yaparım tabi ama Allah hayırlı evlatlar versin :) yorgan kolay ;)

      Sil
  8. ellerine sağlık canım benim şahane olmuşlar. sağlıkla kullanılsınlar.
    bayılıyorum şu pufidik yorgana. bir kaç yıl önce vir videosunu seyretmiştim hala sıra gelmedi torunlar olursa kesin yaparım artık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatice ablam çok teşekkür ederim :)bence şimdiden başla anca biter valla zor bi süreç ve bazen sıkıcıda olabiliyor :)

      Sil
  9. ellerine sağlık tuğbacan hepsi birbirinden güzel pofidik yorgana bayıldım... bu arada sevgili sonay benimde arkadaşım olurmuuu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sonaya sööliyelim olur o :) çok sevgi dolu biri :)

      Sil
  10. Ellerine saglik tubacigim, hepside birbirinden guzel olmuslar! Sonay hanim iyi gunlerde kullanir Insallah!

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Süper olmuş ya bayıldım bende istiyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize saglik ben fiyat bilgisi almak istiyorum mumkun mudur acaba kapi dusu ve sepet icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette tubakutlucacan@gmail.com adreine mesaj atarsanız detaylı bilgi verebilirim

      Sil