6.14.2012

Sevgili Hamidenin Siparişleri


Sevgili Hamide gelinleri pınar için hazırlamamı istedi bu seti. Pınar ilk bebeğini dünyaya getirecek ve kız olduğu içinde çok heyecanlı çok sıradan şeyleri sevmeyen bir anne adayı. Onun için Hamideyle birlikte karar verdik renklere .Belkide görmekten sıkılmışsınızdır :) ama ben bu takımı hazırlarken inanılmaz keyif aldım. Renkler bir kız için alışılmışın dışında oldu, bu yüzden sanırım çok severek ve eğlenerek çalıştım hatta 2 günde bitirdim bu takımı ve sanırım sepet seti yapmaktan oldukça keyif alır oldum.
Eğer sizde böyle bir yeni doğana hazırlık seti istiyorsanız bana nasıl ulaşabileceğinizi biliyorsunuz ;)
tubakutlucacan@gmail.com

1 yorum:

  1. canım benim yaa ne güzellikle yapılmış böyle ellerine sağlık kolay gelsin bol bereketli olsun işlerin.
    ihmal ettiğimi sanma tatlım gündüz dükkandayım ancak gece oturunca işte böyle kaçıdıklarım oluyor.
    yakalarında çok şık olmuş.

    burda ki sevimliliklere bayıldım yorumu da buraya yazayım dedim:))
    sevgiler.

    YanıtlaSil