6.06.2012

sevgili denizin siparişi

Kendimi aştım artık sanırım :) bu sepeti tam 2 günde bitirdim. Sevgili Deniz bana ulaştığında çok az vakti kaldığını söyledi. Önce kabul edemeyeceğimi söyledim çünki elimde 2 sepet seti birde yorgan siparişim vardı. Yeni anne olacak bir bayanı kırmayın lütfen deyince dayanamadım kabul ettim. Ve bir deli cesaretiyle 3 günde 3 sepet seti bitirip teslim ettim.Sahipleri çok beğendibakalım siz beğenecekmisiniz :)





artık bu sepet setindende sipariş alıyorum bilgi almak yada sipariş vermek isterseniz tubakutlucacan@gmail.com
kenidinize iyi bakın evrene pozitif mesajlar gönderin ve herkesi sevin kötüleri bile..
DÜNYAYI KURTARACAK TEK ŞEY SEVGİDİR!

10 yorum:

  1. Çooook güzel olmuş ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım.bu ürü seninle bütünleşti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ya nihal sepetçi tuba can oldum :P

      Sil
  3. çok güzel olmuş aralık da bir kız yeğenim olacak kapı süsü düşünüyodum ama diğerlerinide çok beğendim bana da fikir oldu ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) şimdiden allah analı babalı büyütsün ;)

      Sil
  4. Super gorunuyorlar seker, bayildim Vallah..
    Ellerine ve tabi emegine saglik!
    Allah cici Gamzecigi anali babali buyumeyi nasip eder Insallah :D

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok teşekkür ederim amiin :)

      Sil
  5. ellerine sağlık,becerikli. çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim mehtap :)

      Sil