6.11.2012

Galiba artık bende büyüyorum

Şu meşhur lise arkadaşlarımla buşluştuk geçtiğimiz pazar günü. Mekan olarak etlik Oscar Bistro iyi bir seçimdi (sanırım benim seçimim olduğu için iyiydi ;P ) burayı yeni açtı oscar ve benden tam not aldı havadar ve herşey dört dörtlüktü ve burada kahve seçeneği daha çok, dondurmaları leziz ( açık dondurma sevmeyen biri olarak ben bile beğendim ) 
Neyse bırakalım yediğimizi içtiğimizi yaşadıklarım çok tarif edilebilir duygular değildi. 1993 yılının çocukluğuma - ilk gençliğime geri gittim ne güzel ne kaygısızdık. Aslında herkes aynıydı yüzlerinde yaşadıkları yılların acıların izlerini taşısalar bile..insan yaşadıkça yaşlandığını hissediyor..Sanki zaman durmuş bir okulun bahçesinde dut ağaçlarının dibinde patatesli ekmek yiyiyoruz. ben lıkır lıkır kolamı içiyorum. bir yandanda çene yarıştırıyorum. Özlem her zamanki olgunluğuyla dinliyor bizi akılcı çözümler geliştiriyor sorunlarımıza, gülden pozitif bakmaya çalışıyor, Zehra gururundan asla taviz vermiyor ve bende her zaman ki gibi aniden parlayıveriyorum.. sonra bir baktım Zehra yaşadıklarını anlatıyor zaman herkese çok iyi davranmamış gerçekten..törpülemiş,olgunlaştırmış birşeyler almış, birşeyler vermiş ama ışığımızı kaybetmemişiz.. Kendimde gördüğüm en büyük değişim insanlara daha fazla tahammül ediyorum çizgiyi aşsalar bile görmüyorum (çünkü bana göre bir insanı hiç yerine koymak en büyük hakarettir) eskiden öyle değildi, öfke kontrolüm yoktu ama artık var ve sevdiğim değer verdiğim arkadaşlarım dostlarım var ve hepside beni seçmiş ve benim seçtiğim insanlar.. Ve en önemlisi blogum sayesinde siz varsınız. O kadar çok seviyorum ki burayı ve sizleri eskiden bazen amaaan uğraşamam kapatayım artık derken şimdi bu aklımın ucundan bile geçmiyor.. Galiba artık bende büyüyorum..

8 yorum:

  1. Merhaba;
    bloğunuzu yeni izlemeye başladım ..
    çok güzel şeyler var,
    lise arkadaşlarıyla buluşmanız da ne güzel ve yaşadıklarınızı, gözlemlerinizi bukadar açık içten samimi anlatışınız çok hoş çok güzel etkiledi beni ..
    güzel paylaşımınız için teşekkürler ..

    YanıtlaSil
  2. Patatesli ekmek :) Geçen gün lise hakkında yazdığımda aynı tamlama vardı, ne kadar aynıyız aslında.
    Büyümek güzel, insanın içinde keşkeler yoksa.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. lise arkadaşlarınla görüşmen bağlarını koparmaman ne güzel canım,
    bizimkilerin her biri bir yerde
    hayat insanları büyütüyor. hemde hiç farketmiyorsun canım.
    bazen bir günde bazen aylarca bazende yıllarını alıyor.
    büyürken hep yüzün gülsün canım:))

    YanıtlaSil
  4. Tuba,merhaba ben de Ankaralı bloggerım üstelik etlikteym:)))Tanışmayı çok isterim.Blogumda hediye çekilişim var beklerim.http://fgbilge.blogspot.com/2012/06/laptop-canta-hediye-cekilis.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa çok şaşırdım neresindesin etliğin bi gün oscarda kahve içelim muhakak ;)

      Sil
    2. Çok sevinirim hayat kolejinin biraz ilerisinde oturuyorum hatta bence blogger etkinliği falan düzenleyelim ramazanda iftar programları falan ne dersin:)))

      Sil
    3. çok yakınmışız detayları artık mailden görüşürüz ama ben blogcu buluşmalarına son derece karşıyım nerde saçma sapan insan var ( tabii arada şahane insanlarda tanıdım ama genelleme yaparsak durum çok fecii :)onları çekiyorum bu sebepten bence ikimiz tanışalım yeter ;)

      Sil
  5. Tamam olur,mailden görüşelim:)))

    YanıtlaSil