6.19.2012

Filiz hanımın siparişleri

Sevgili Filiz hanım oğlu Alp kaan'ın 1. yaş günü için benden bu mağnetleri hazırlamamı rica etti. Çok keyifle çalıştım keçe bu mevsimde alerjimi arttırsada maskemi taktım ve hepsini bitirdim o kadar zevkliydi ki giyim siparişlerinin yanı sıra bunlarla uğraşmak bana çok iyi geldi özlemişim keçelerimi yeni yeni 
tasarımlar var yolda yaz geldi millet keçeden örgüden kaçar ben iyice yapıştım keçelerime örgülerime :)






son olarak küçüklerden 2 tanesi hediye yeşil balonlu olanda Alp Kaan'a hediye olarak gitti ;) şimdiden iyi yaşlar diliyorum kendisine sağlıklı ve mutlu bir ömür, umarım hayat ona güzellikler sunar..;)
eğer sizde doğum günü hazırlıkları için benden yardım isterseniz sizin içinde özel bişiiler yapabilirim :) iletişim kurabileceğiniz adresim tubakutlucacan@gmail.com
hepinizi mucukos mucukos öpüyorum

5 yorum:

  1. çok şeker olmuşlar, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. harikasın canımmm şahane olmuşlarr :)
    Devamını bekliyorummm

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok güzelllerr:))

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuşlar ellerinize,emeğinize sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. hepsi süpeer olmuş.ellerine sağlık

    YanıtlaSil