6.01.2012

Cermodern ve Merakla Beklenen Salvador Dali Sergisi

Tamı tamına 16 yaşımdan beri tutkuyla severim Dalinin dahiliğini ve dolayısıyla en sevdiğim akımda sürrealizm olmuştur.Bana göre insanüstü bir yeteneği var.İlk olarak geçen senelerde 3-5 sene önce eserlerinin istanbula geldiğini duyunca apar topar gitmiştim ama sonuç sıfır Anadolu yakasının bir ucundan sabah 9da evden çıkmış ama Avrupa yakasının diğer ucuna saat 19.00da varmış sergiyi gezemeden geri dönmüştüm ağlaya ağlaya ..bu öylemi oldu cık gezdim tam sindire sindire olmasada gördüm.Ali Efe'yide götürmek istiyordum çocuğumda bu muhteşem eserleri görmeliydi diye düşünüyordum ama sanırım hata yapmışım nitekim Ali Efe eserlere bakarken kafa karışıklığı yaşadı ve bir süre sonra sıkıldı. Bizde Yektayla tadını çıkarmaya çalıştık.
Cermoderne daha önce hiç gitmemiştim ( ama artık her sergiyi takip ederim) galerinin önündeki alanın tren raylarının korunarak bu şekilde kullanılması beni mest etti. Alan ahşap kaplanmış ama resmin sol köşesinde rayları görüyorsunuz. 





bu resim cehennem bölümündeydi ve Ali Efe uzun uzun seyretti bu resmi







çıkışta taksi ararken bi arkadaşımın geldiği taksiyi kapıverdik ( saol kenan;) ama çılgın bir taksici obsesif resmen :)))))) kızılaya gidelim birşeyler yiyelim dedik. Trafikteyiz bi ara ışıklarda durduk sanırım bu taksici arkadaş camdan kolunu çıkartıp yandaki aracın kapısını açtı geri sağlamca kapattı diğer şöför şaşkın bakınırken kapı açıktı abi demesiyle bizde önce bi kaldık sonra koptuk. Abla naapayım açık kapı görünce dayanamıyorum diye açıkladı durumu obsesif taksici :))))))

6 yorum:

  1. :)))))) çok güzel eserler canım yaa koptum sabah sabah taksiciye:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatice ablacığım sahiden muhteşemdi taksiyse gerçekten olay :))))

      Sil
  2. taksici çok komik yaa bende bayıldım :) sergiye rahatca gitmiş olman güzeldi ancak istanbulda neden 12 saatte varamadığını hala merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgüncüğüm ben bulurum nedense böyle seçme süzme insanları :P
      istanbulda varamamamın sebebine gelince çok yağmur vardı ve dolayısıyla trafik altüst olmuştu :((

      Sil
  3. Dali bir dahi.En deli dahilerden hatta.Aynen kendimi bildim bileli hayranlıkla seyrederim resimlerini,idol olmuştur bana hep.Üniversitede iken en çok araştırdığım ve üzerinde ençok okuduğum akım sürrealizm ve Dali olmuştu.Onun gibi resim yapma hayalleri ile okudum inşallahta birgün yaparım.Sergi Ankara da sanırım acaba buraya Adana ya gelir mi ki? Sanmam ama???!!! Sağol bu güzel paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  4. Dali ' nin sergisine bende gitmiştim. Renkler suluboyalar bir harika. Dali kağıt üzerinde boya yapmamış sanki dans etmiş :))

    YanıtlaSil