6.29.2012

bu sefer çok güzel bir amacı var boggilerimin

Bu boggileri svegili Fatma Bolkan için hazırladım. Fatma Bolkan Kadın doğum uzmanı ama o kadar tatlı o kadar şeker bir doktor ki valla hem insancıl hem mesleğinde donanımlı. Artık biliyorsunuz benim bir insana mesleğinde iyi demem için gerçekten çok iyi olması lazım. Fatma hanım o kadar iyi ki ben gözüm kapalı teslim olurum yani o kadar. Neyse gelelim boggiler ne alaka :) Fatma Hanım doğumunu yaptırdığı annnelere hediye olarak hazırlamamı rica edince çok sevindim. hem keyifli hemde mutluluk verici bir süreçti ancak bunların hepsi ni sadece 6günde yapınca çok az uyku ve dinlenme olunca yorucu oldu. yorucu ama o kadarda mutluluk vericiydi :).Şimdilik gücüm ancak 10ar set hazırlamaya yetti. devamı gelecek :) ay bu hediyelerle büyüyen bebekler bir mutlu olacaklar bir sağlıklı olacaklar anlatamam. İnanılmaz bir enerji aktardım yaparken sevgi, mutluluk :)

tabii böyle dağ gibiyken dikmek insanı biraz yoruyor ve benim gibi toz alerjisi olan biri hapşuruktan öldürecekti amaa hemen toz maskesi taktım rahat rahat yaptım :)


bunlar erkek bebecikler için 
bunlarda kız 

Ankara'da konya yolunda Ulusoy Plazada Fatma Bolkanın muayenehanesi (doktorlar girişinden giriyorsunuz) yada gitmek isteyen olursa en iyisi siz bana bi mail atın ben tlf vereyim ;)

28 yorum:

  1. harikalar ellerine sağlık.en çok da amacını beğendim. ne kadar tatlı bir doktor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) değilmi umarım tüm doktorlar bu kadar ince olabilirler

      Sil
  2. çok hoş bir fikir gerçekten. tebrik etmek gerek kendisini :))

    YanıtlaSil
  3. fatma hanım gibi insanlarla karşılasalım inşallah amin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiin :) hepimiz hep öyle insanlarla karşılaşırız inşallah

      Sil
  4. Çok duyarlı ve hoş bir fikir :) Sizin de elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)yaparken insana en çokta amacı mutluluk veriyor zaten :)

      Sil
  5. maşallah yaa hepsi ne kadar şirin, gördüğüm en güzel boggi seti :) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim yasemin :)))

      Sil
  6. demek böyle iyi, hastasını düşünen doktorlar da varmış:) çok güzel bir fikir, ellerinize sağlık çok güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) değilmi insan nasıl mutlu oluyor böyle doktorlarla karşılaşınca ;) teşekkür ederim :)

      Sil
  7. çok güzeller tıgba kolay gelsin ...bunları gördükçe dinleniyorsundur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle bu görüntü beni dinlendirip mutlu etmeye yetiyor :)

      Sil
  8. çoook güzeller, ve ne kadar ince bir düşünce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) mehtap gerçektende çoook teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hatice ablacığım :)

      Sil
  10. hepsi çook şirirnn :))
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  11. Harika bir Proje bu. Yeni bebişler çok şanlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim suiciğim :)

      Sil
  12. Harika bir Proje . Dr .Fatma Bolkan ' ın miniklerinin artık Tubacan tasarımları olucak. Tebrikler

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuşlar..ellerine sağlık..dr.tuğba hanımın bebişleri çok şanşlılar..

    YanıtlaSil
  14. pardon dr.fatma hanımın bebişleri:))

    YanıtlaSil
  15. Bayıldım! Nefis bir fikir! Ne güzel şekilde yaratıyorsunuz paranızı :D
    sevgilerrr:)))
    www.kendindik.com

    YanıtlaSil