6.15.2012

Ali Efe ye yeni kitaplar ve davranış geliştirmede kendimizce etkili çözümler

Ali Efe'nin doğaya karşı inanılmaz bir ilgisi var evde sürekli nat geo wıld izliyor dışarıda gözü yerlede, neredeyse bilmediği böcek türü yok hatta bazılarının latince isimlerini bile biliyor. E bende kitapçıya gittiğimde yaz tatili için tubitak yayınlarının bu serilerini aldım. Aşağıdaki tabloya 10 gülen yüz kazanınca bir kitap kazanıyor şimdilik çok heyecanlı ve azimli bu konuda. Hem eğleniyoruz, hemde öğrenmesi daha zevkli bir yoldan oluyor. Tavsiye ederim sorunlarımızın bir çoğunu halletik bu yöntemle şimdi zaman içerisinde alışkanlığa dönmesini sağlamam lazım tabi çözüme yine aynı yöntemle devam edeceğim. Bakalım işe yarar umarım.


Bu seride timaş yayınlarının Timaş eskiden hiç sevmediğim bir yayıneviydi, çok basit kitapları vardı ama son dönemde beni baya şaşırtıyor. Ali Efe'nin uzun zamandır süren bir 'karayip korsanları' hayranlığı vardı. Kaptan jack sparrow diyorda başka birşey demiyordu ve bu korkunç boyutlara ulaşmaya başlamıştı. Yediği yemekleri bile o severmi o bu saatte uyurmu diye hayatını ona endekslemeye çalışıyordu ne yaptıysam bozamadım bu sinir bozucu durumu en sonunda bu kitapları aldım. Bak kahramanlar böyle olur o çok kötü biri hırsızlık yapan insan, temizliğine dikkat etmeyen insan hiç bir kabiliyeti olmayan inssan diye..biraz faydasını gördüm şimdi biraz daha işleme zamanı ..ama kitapların dilini anlatımını çok beğendim sade ve anlaşılır çocukların ilgisini çekebilecek öğelerle süslemişler. Çok tavsiyemdir ;)
buda meşhur kitap kazanma panomuz 10 ve katları gülen yüz olunca olunca bir kitap30 gülen yüz olunca istediği bir oyuncak. Gülen yüz alması gereken konular pek net çıkmamış,
Yemeğini anneyi üzmeden düzgün yemek
-diş fırçalamak
-odanı temiz tutmak
-dişlerimizi fırçalamak
-sütümüzü düzgün içmek
-saatinde yatmak 
Basit ama etkili bir yöntem oldu kabul etmeliyim 



10 yorum:

  1. Ne kadar eğlenceli bir tablo o :) Çok iyi düşünmüşsün. Gülen yüzleriniz bol olsun o zaman.

    madambfashion.blogspot.com
    beklerim bloguma bende:)

    YanıtlaSil
  2. Bizde aynı yöntemi uyguluyoruz, gülen yüz vermediğim zamanda bozuluyorlar;)) İlk sıradaki kitap serisini tamamladık, çok seviyorlar, ben bile bir şeyler öğreniyorum o seriden;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle valla bende çok severek ooruz ;)kuyorum ne kadar keyifli bir seri hazırlamış tübitak devamını bekliy

      Sil
  3. hımm bayıldım doğrusu böyle bir tablo hazırlamayı bende düşünüyordum ama sen benden önce davranmışsın :D İşe yarıyor anlaşılan bende en kısa zamanda yapmalıyım o halde..umarım alışkanlığa döner en kısa zamanda
    sevgilerrr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilge aslında bir kaç yıldır erteliyorum denilebilir ama iyiki yapmışım. inşallah sonucunuda alabilirim teşkkürler sevgiler :)

      Sil
  4. ayy bu kitapları görünce, aklıma bir anım geldi.. ilk cinali kitaplarımı almıştım, tüm serisini, servisi beklerken kaldırıma koymuşum kitapları sonra unutmuşum .. eve gelince ağlamaktan duramamıştım, dedecimle akşam vakti okula gidip almıştık kitaplarımı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy kıyamam sana cin ali serisi ha :) çok sevimli ve dedeler bu dünyada sahip olduğum pamuk şekerleri kıramamış gitmiş seninle okula akşam akşam :))

      Sil
  5. biz bu tabloyu tuvalet eğitiminde kullanmıştık. 1 haftada çözüme ulaşmıştık...

    YanıtlaSil
  6. Tubacım miraç kandilin mübarek olsun :))

    YanıtlaSil