5.22.2012

yine bir dişci macerası :S


Perşembe günü kargoya verilecekleri aldım elime tıngır mıngır kargoya gidiyorum ordanda dişciye bi uğruyacaktım. Bir kaç ay önce yaptırdığım dişimde garip bir sıcak soğuk hassasiyeti başlamıştı.Canan hanımın tüm randevuları doluydu ööle 2 dakikada bakıverecekti. Neyse aldım Ali Efeyi gittim pttye kapanmış 16;30da kapanıyormuş elimde koca poşetle kaldım: gittim diş hekimine randevular iptal olmuş yardımcılar ve doktorların dışında kimse yok hemen aldılar beni film felan çekildi. Meğer yapılan dişimin arkasındaki 14 yıllık dolgumun altında çürük başlamış hemen yapalım dediler çil yavrusu gibi dağıldılar. Herkes bir şeyler hazırlıyor bana kimse sormuyor yapalımmı diye bi baktım elinde koca bi şırıngayla geldi yanıma, anam ben dedim ki Ali Efe yi bekleme salonuna alırmısınız tmm dediler ali gitti ben yaptırmam diye başladım ağlamaya ama nasıl ağlıyorum zırıl zırıl bağıra bağıra tabi onlar benim bu halimi hiç görmedikleri için bi şaşırdılar bi paniklediler: doktorun eli ayağına dolaştı ama yok ben daha kötü oldum resmen panik atak. Vurdu iğneyi benim bağırtılatım arasında zaman geçti uyuşmadı. Bir iğne daha, sonra bir daha ben nasıl bayılmadım doktor beni nasıl öldürmedi bilmiyorum yada ben onu :S o dişim 4 köklü bir azı diş biliyordum uyuşmayacağını ve ben tarihimin en zor dolgusunuperşembe günü yaptırdım ve öyle bi uyuşturmuş ki diş hekimim sağolsun ertesi sabah anca geçti anestezinin etkisi (sanırım tüm çenemi uyuşturmayı amaçladı :(()
Neyse yaptırdım bu seferde önündeki dolgumda ağrı başlamasın mı ama artık kadıncağız beni kabul etmez :((
yeni diş hekimi aranıyor tercihen erkek ama naif olmalı öyle iri yapılıda olmamalı (korkmayayım) orta yaşlarda, orta boylarda :)) neyse ben bi ilan hazırlayayım komik bişiiler çıkar bu işten ;) bu haftanın bi postuda o olsun ;) hade öperim kaçarım keçe dersime giderim babyler ^_^

10 yorum:

  1. geçmiş olsun :(

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. 1 saat sonra ki diş randevum öncesinde içimi ferahlatan bir yazı oldu :S
    Ağlamak istiyorum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))bebeğim sen benim gibi bi manyağın yaptıklarını yapmazsan emin ol çok rahat geçecek sorun hekimde değil sorun bende şimdi sende deki ben iyi bir insanım hekimlerde hipokrat yemini ediyorlar onlarda iyidir de git :)))))

      Sil
  3. dişçin hazır Tubacım...tam da yaptığın tarife uygun :)
    o kadar şeker ve eli o kadar hafif ki hiç anlamıyorsun vallahi
    ha bu arada Yavru Kartallar'ın babası diş teknisyeni, doktor da onun çalıştığı doktor
    geçmiş olsun...ne zaman istersen ara beni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo süpermiş aynur abla noolur artık ihtiyacım olmasın şu yeni sızıda sanırım bu kadının yaptığı yerden geliyor tekrar kontrole gitcem sonra en ufak sıkıntıda alo derim ;) teşekkürler

      Sil
  4. mehmet elverdi çok iyi bir doktordur,danişment tarafında muayehanesi vardı ama bu aralar taşınacak diye duymuştum adresini bulursanız tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim kezban :)

      Sil
  5. ben en azında ağlamıyorum sadece çok konuşuyorum korkudan:))geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) seninki iyimiş gonca benimkine pek ağlamak denilemez hani küçük çocukların yaygarayı basması vardır ya o işte benimki :(

      Sil