5.24.2012

yeni boggiler üstelik bunlar hediyeli ;)


Arkadaşlar hepimiz tü tü maşallah diyelim bugün 4. günüm postlarımı aksatmıyorum dimi :) 
Neyse boggi yapmayı çok seviyorum biliyorsunuz sipariş almaktan en çok keyif aldığım işlerin başlarında bulunmakta kendileri :) bi ara kestim bi ara teğelledim derken ancak bitti.
facebook sayfama dün yüklemiştim ilk üç tanesi ordan satıldı. diğer 5 tanesinden istediğiniz varsa alttaki taçlardan birinide seçiveriyorsunuz ( naçizane promosyonumuz efenim ) altındakiş numarayla bilgi almanız daha kolay olur fiyat bilgisi için mail atıyorsunuz babylerim :)
 boggi 1 SATILDI 
boggi 2 SATILDI
boggi 3 SATILDI 
boggi 4
boggi 5
boggi 6
boggi 7
bu ürünün arkasını dalgınlıkla inekler yan bakacak şekilde kestiğim için biraz daha hesaplı fiyata verilecektir bilginiz olsun ;)



taç 1

taç 2
taç3
taç4
taç 5
taç 6
taç 7
taç 8

7 yorum:

  1. bu boggiler ne kadar ki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba selda tubakutlucacan@gmail.com adresine mail atarsan fiyat hakkında bilgi verebilirim

      Sil
  2. eline koluna sağlık kuzum çok güseller...

    YanıtlaSil
  3. ya ben bu boggilere bayılıyorum ilk gördüğüm günden beri :) ellerinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil