5.01.2012

sevgili hilal'in siparişleri

Sevgili Hilal İstanbuldan ulaştı bana zamanı tayin ettik önce acele etmeden güzel şeyler çıksın istedik kendisini sabrı ve anlayışından dolayı gerçekten tebrik ediyorum ve çok teşekkür ediyorum. İyikide aceleye gelmedi çıkan sonuç beni ziyadesiyle memnun etti :) Hilal'inde eline bugün geçecek. Bakalım beğenecekmi pek minnoş şeyler oldu lolipop gibi çok sevdim ben bu yorganı ya :) ama artık Şevval bebeğin cicileri bunlar :)






şimdi yeni takıma başlıycam bakalım onu ne kadar zamanda bitiricem bilmiyorum ama yine kendimi kapatmam lazım :) eğer sizinde böyle bebekle ilgili ürünlere ihtiyacınız varsa benimle iletişime geçebilirsiniz tubakutlucacan@gmail.com adresinden yada facebook sayfamdan hadi ben atölyeme kaçıyorum babyler mucukos mucukos öpüp ^_^

16 yorum:

  1. Cok guzel gorunuyor bayildim bi bebegim olursa insallah ben de size basvurucam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim aynur inşallah beklerim;)

      Sil
  2. ne şeker bir yorgan ve diğer hepsi harika :))

    YanıtlaSil
  3. Süpersin yaptıklarını ilgiyle takip ediyorum. Yorgana bayıldım. Gerçekten şeker olmuş. İnsanda bebek isteği uyandırıyor. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili öğretmen çok teşekkür ederim ara ara yorumlarınıda görmek isterim :)

      Sil
  4. Vay canına eline koluna ayağına başına her yerine sağlık tubik ya. ne güzel olmuş. bak hatta bende bebe doğurduğumda teyzesi olarak senden o yorgan sözü isterim şimdiden :) ( nasılsaa daha çok var he de gitsin :P )
    Emeğine sağlık kuzum diyecek bir şey bulamadım başka haa bide pess! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cerenim sen doğur yaparıs kıs sen doğurda ;) teşekkür ederim

      Sil
  5. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. baykuşlar çookk güzeeellll:))

    YanıtlaSil
  7. Hepsi güzel ama favorim baykuş oldu ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ne şımarık bakıyor dimi :)

      Sil
  8. ayy çocuğum olsun o yorganı yaptıracam sana =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) olsun olsun valla çok güzel çok özel bir şey senin çocuğun olsun tek eksiği yorgan olsun yaparız şeker ;)

      Sil