5.17.2012

koştum geldim

evet uzun zamandır koşturmaca, sipariş hazırlıkları derken ihmal ettim blogumu aslında yoğunluk tüm varlığıyla hayatımda hala ama ben buraya yazmayınca çok büyük bir boşluk hissettim hayatımda en azında küçük paragraflar bile olsa günlük yazıp çıkayım diye karar verdim evet bugün platese başlamaya karar verdim aslında uzun zamandır (sanırım 1 haftadır :P) sabahları aç karnına limon ve maydonozu rondoda çekip içiyorum etrafımdaki insanlardan olumlu tepki alınca dedim ki birde ebru şallının 21 günde dümdüz karın programına başlayım yazın tiril tiril eteklerimi giyerim :) bunu buraya yazıyorum çünkü size söz veriyorum ya yapmaya ara vermemiş olurum dedim ee hadi bakalım gün be gün gelişmeler yoğunluklar şaşırdıklarım güldüklerimle burada olmaya devam edeceğim ;)

16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. off tmm istediğim gaz ;) saol aynurcuğum ( ben sana ablamı diyordum ya :S)

      Sil
    2. farketmez...ama evet abla demelisin bana :))

      Sil
    3. aynur ablacığım :)) dedim artık ;)

      Sil
  2. Ooooooo! Hadi bakalım..Başarılar diliyorum..Yalnız platese başlayınca bırakmamak lazım..Çünkü dümdüz karın yapayım derken bıraktığında çuval gibi aşağıya sarkabiliyor..Dikkat et! ;)Görüşmek dileğiyle..SEVGİLER!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok aslında 2 sendir yaıyorumda rölantide şimdi dıkı yapıcam :))

      Sil
  3. basarilar canim :)) merakla bekliyoruz

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  4. Rejime çok enerjik başlamışsınız ne güzel. Nana ve limon işe yarıyor. Ben de denemiştim. Umarım başarılı olursunuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanç dimi çok önemli valla yapıcam yapıcam :))

      Sil
  5. Allah gönlüne göre versin canımm başaracaksın, biliyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok saol sed gerçekten motive olmama yardımcı olduğun için

      Sil
  6. Hoş geldin. Plates gerçekten işe yarıyor. Başlamana sevindim. Seninle birlikte ben de başlayayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi bakalım yaza incecik girelim :))

      Sil
  7. Tuba güsel yürek kim tutar seni.tam destek hep destek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım öyle özelsin ki hemde bunu o kadar içten söylüyorum ki sen anlıyorsun iyiki varsın bebeğim destekcim canım arkadaşım :)

      Sil