5.23.2012

keçe kursundan kareler






bitmesine az kaldı hepimizi bir hüzün sardı seneye tekrar buluşmayı ümit ediyoruz.O kadar güzel o kadar verimli geçti ki..Neler neler çıkardılar runnerler, havlular, özel gün cüzdanları,broşlar,taçlar, kırlentler, çantalar..tüm gücümüzle zamanı ziyan etmemeye çalışarak sonlardırdık kursumuzu. Son dersimizin sonunda bana veda etmek için bir parti düzenleyeceklermiş. Çılgın hepsi :) resimdede görüldüğü gibi rengarenkler, bu keçelerden arınmış kısım benim masam tarçınlı akide şekerim, biskolatam ve kahvem en güzelide öğrencilerim tabii :) ben artık öğrenmenin tadını aldım bırakamam sanırım yaz için özel bir kurs programım var ilgilenenler mail adresimden detayları öğrenebilirler. Herkese bol kahkahalı, enerjik ve mutlu günler. Bu gün yetişmem gereken o kadar çok şey var ki.. şans dileyin bana ;)

7 yorum:

  1. Çok zevklidir eminim onları yapmak. Neşeniz resimden belli oluyor zaten

    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Güzelliklerin devamlı olsun canım benim ordaki harika renkler gibi ışıldayın ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım hatice ablam çok teşekkür ederim tüm güzellikler renkler senide bulur inşallah :)

      Sil
  3. Ankara'da böyle bir kurs var sizde hocalık yapıyorsunuz aa nasıl kaçırdım ben...Birdaha ki kurs ile ilgili bende detaylı bilgi edinmek isterim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) yaz için özel 3 aylık bir kursum var ve kış başındada başka bir kurumda olma ihtimali :) takipte kal şeker ;)

      Sil