5.07.2012

keçe kursu


evet bugün sosyal sorumluluk projesinde keçe kursu vermeye başlıyorum keçiören belediyesine bağlı bir aile gelişim merkeziydi sanırım adı (unuttum ay :))) neyse yarın öğrenirim :) (B12 si eksik unutkan blogger) ama bol bol fotoğraflar olacak burada hem kursa dair hem keçe yapımına dair hatta haftada bir gün bu blogdada keçe kursu yapalım mı ne dersiniz yeteri kadar talep olursa bunu yapalım anlaştık. ;) 
 Şimdilik siparişlerle boğuşuyorum ama ne boğuşma gece gündüz ama nasıl tatlı bir yoğunluk, nasıl tatlı bir telaş inanın bana bunun gibisi yok :) hele ürünlerini teslim alanlardan gelen geri dönüşler, mailler, mesajlar, telefonlar beni nasıl motive ediyor yaptığım işten dahada keyif almamı sağlıyor. 
 Bu arada bir kaç tanede stil danışmanlığını yaptığım özel müşterim var geçen hafta onlarlada çok eğlenceli kombinler oluşturup alışverişlere çıktık tam bir terapi :)) neden fotoğraf çekmemişim bilemedim şimdi kızdım kendime :P neyse sizinde böyle bir talebiniz varsa benimle iletişime geçebilirsiniz ve bunun için en az 2 hafta önceden randevu almanız gerekmekte malum sıkıştırılmış bir çalışma tempom var programımda en geç 2 hafta sonraya boşluk olur. 
Evet babyler şimdilik yine kaçıyore gidip keçe kursunda öğrencilerle kaynaşıyore sonrada bol bol fotoğraf çekip burada yayınlıyore :p iletişim adresimi biliyorsunuz artık tubakutlucacan@gmail.com sağlıcakla ve sevgiyle kalın güneşten bol bol D Vitamini alın emi babyler :)))

34 yorum:

  1. Blogda keçe kursu projesine çok sevindim, bayıldım bu fikre.Keçiören'e gelmeme imkan yok çünkü, çalıştığım için.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. noblesse yakında bu projeyi gerçekleştiricem inşallah önce bi plan program yapayım ;)

      Sil
  2. keçe kursu isteriz, keçe kursu isteriz, keçe kursu isteriz ......
    Tek başıma büyük bir talebçiyim :))

    YanıtlaSil
  3. hangi ara ev, çocuk, eş :))))
    ne diyeyim kolaylıklar diliyorum
    günaydın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bende aynur yaaa mola veriyorum kendime küçük bi parantez boşluğu :)

      Sil
  4. valla super olur burdanda kece kursu yapsan. bende acemice baslamisken keceye:))isabet olur yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah yakında diyelim o zaman

      Sil
  5. var ya ..IŞık saçan insanlardansın belli ki...Böyle el işi becerileri olanları çok beğeniyorum...
    Emeğine sağlık...
    Kurs da hayırlı uğurlu olsun (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öznur bu çok güzel bi iltifat çok sevdim :)) teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Keçe kursu bizim üniversitedede oldu. Güngören belediyesi ile ortak çalışmamızdı. Keçeyi nasıl öğretecekler? Elyaf halinden kumaş haline kadar herşey öğretilecek mi yoksa hazır kumaşlardan bir şeyler mi öğretecekler? İstanbul/ neslihan_kocak@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır neslihan ben sanayi tipi keçe üzerinde dikiş ve çeşitli teknikler öğreticem

      Sil
  7. Merhaba bunu http://www.markafoni.com/product/2168351/
    görürünce hemen aklıma siz geldiniz haberdar etmek istedim :)

    YanıtlaSil
  8. keşke gelme şansım olsaydım ablam yaaaaaa :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e burdan atkip edersin şeker ;)

      Sil
    2. tmm o zaman ama anlatımlı olsun :)

      Sil
  9. Yazılarınızı gityat.com ' da paylaşabilir, sitenizi tanıtabilir ve kendi kanalınızı kurabilirsiniz. Sizi de aramızda görmek bizi çok mutlu eder.

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı, uğurlu olsun.
    Tempona akıl, sır erdiremediğim gibi MAAŞALLAH da
    diyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emel tempomu nutellaya borçluyum ;) bol çikolata bol enerji bol kalori ;P

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. oooo hayırlı uğurlu olsuuunn..ne güzel bir proje bu..kolay gelsin tubaaa..hadi fotoları bekliyorum ben ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatice dönüşte fotolarla burda olucam şeker ;)

      Sil
  13. tebrijk ederim güzel yürek..Allahım hep yolunu açık etsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın iyiki varsın nihal ;)

      Sil
  14. ayy ben de almak istiyorum bu kursuuu :) keçeden tişört yapıyoruz biz de ama farklı şeyler öğrenmek istiyorumm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merveciğim çok değişik şeyler öğreteceğim inşallah detayları öğrenmek için tubakutlucacan@gmail.com a mail atabilirsin şeker ;)

      Sil
  15. merhabalar..internette keçe kursu ararken sizin sayfanızı gördüm.Yaptıklarınız çok hoşuma gitti benimde ilgim var ve kurs almak istiyorum..Size mail atmaya çalıştım ama teknik sımkıntıdan dolayı atmadım.Ririca etsem bu mailden bana ulaşırmısınız? Kurs bilgileri ve tarihlerini.Sevgiler.. (neselikiz_363@hotmail.com)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  16. ayyyyy bende cok heveslısıyım ama bı türlü henüz baslayamadım...öyle bı kurs duzenlersenız cok duacınız oluruz ...yaptıgınız ürünlerde çok guzel emegınıze saglık

    YanıtlaSil
  17. 2013te haftasonları filan böyle bi proje olsa, çalışan bayanlar da gelebilse ne kadar güzel olur değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hafta sonları çalışmıyorum ancak keçe seminerleri oluyor ortalama ayda 1 kez pazar günleri

      Sil