4.10.2012

en yeni dikilen ciciler

üzerinde şifon fiyonklu bir bluz içinde astar olması için krem candy body altında siyah şifon etek ve belinde deri görünümlü kumaştan yumuşacık bir kemer bunların hepsi ipekevi kayseri butik için hazırlanan siparişler. Artık ürünlerime ulaşmak isteyen kayserili arkadaşlar ipekevi butiği ziyaret edebilirler. Sevgili feyza hanımla telefondada olsa çok güzel bir elektirik yakaladık onun için hazırlayacağım bir kaç parça daha var şimdilik bunlar nasıl buldunuz?
bu bluzu isterseniz içine askılı bodylede kullanabilirsiniz ayrıca tunik yada elbise olmak içinde çok uygun önü kısa arkası uzun formda nve salaş yada şık olarak kombinleyebileceğiniz kurtarıcı bir parça


radyolu eteği hepiniz hatırlıyorsunuz buda bluzu bu takımdan şimdilik sadece kendime ve esraya hazırladım kol ucunada bir mikrofon aplike ettim ve hafta sonu gezmemde bu çantayada rastlayınca evrenin bana bi işareti olmalı değil resmen aşık oldum ve benim oldu :)



buda benim aynı seriden plak çantam tema yine müzik :)
ve istanbul temalı kumaştan etek bunlarda sevgili ipekevi kayseri için hazırlandılar iki bluz alternatifiyle. Bu guruba yakalarda hazırlayacağım onlar içinde beklemede kalın çok cici şeyler yolda kızlar :)
ve eğer sizde beğendiğiniz yada aklınızda olan bir ürünü sipariş verebilmek için iletişime geçebilirsiniz tubakutlucacan@gmail.com
hepinizi öpüyorum canım izleyicilerim mucukos ^_^

13 yorum:

  1. ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR EMEĞİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel olmuş ellerine sağlık.İyi günlerinde giy .Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim alanlar güzel günlerde giyerler umarım ;)

      Sil
  3. Tarzın ve eteklerin çok hoş yaptığın yakalarda Ayserosefaceden mi esinlendin merak ettim doğrusu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekür ederim aslında ben yakaları geçen sene yapmıştım ama ayserose'un yakalarıda çok güzel olmuş onu görünce yeniden yapasım geldi bu yaptıklarım değil ama yapacaklarımda esinlenebilirim ;) hem esinlenmemek mümkünmü herkes birbirinden görüp beğenip yapmak istiyor

      Sil
  4. Hepsi birbirinden güzel.Fiyonklu etekten sonra fiyonklu bluzda çok şık olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  5. çok güzeller ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. meerhaba etekleriniz kloş etek mi çan etek mi bende dikmek istiyorumda yardımcı olurmusunuz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kübra siparişe göre değişiyor kloşda var çanda var

      Sil
  7. merhaba etekleriz kloş etek mi çan etek mi bende dikmek istiyorum da yardımcı olurmusunuz??

    YanıtlaSil