4.14.2012

çekilişlerimizin sonuçları

evet arkadaşlar perlina triko ve nadide aksesuarla ortaklaşa yaptığımız çakilişlerimizde sonuçlar belli oldu :) önce perlina trikonun hediye sahiplerini açıklıyorum;
ilk talihlimiz 23. sıradaki mesajın sahibi
BEİJAA VİNTAGE tebrik ediyorum ve iletişim bilgileri ve beden bilgisini bekliyorum :)


 2. talihlimiz 21 sıradaki mesajın sahibi,
İLERKN  tebrik ediyorum ve iletişim bilgileri ve beden bilgisini bekliyorum :)

 3. sıradaki talihlimiz ise;
3.sıradaki yorumun sahibi HOBİ MUTFAĞIM tebrik ediyorum ve iletişim bilgileri ve beden bilgisini bekliyorum :)


hadi bakalım herkes cicilerini güle güle giyinsin :)
şimdi geldik nadide aksesuar çekilişine bakalım onu kim kazandı 
7numaralı yorumun sahibi ÖRGÜ ÇANTAM kendisini tebrik ediyoruz ve iletişim bilgilerini bekliyoruz :)
hadi bakalım bu çekilişleride burada sonlandırıp kaçıyorum arkadaşlar kazanamayan arkadaşlar üzülmesin perlina tüm türkiyede satılan bir firma ve yeni koleksiyonları görülmeye değer. Nadide aksesuarın yerini herkes öğrendi valla bu bile büyük bir kazanç ;)
 blog sahibesinin çok işi var daha yeni ciciler dikiyor  pazartesi görüşürüz bebeklerim :))
ARKADAŞLAR EĞER 2 GÜN İÇERİSİNDE BANA DÖNÜŞ YAPMAZSANIZ TALİHLİLERİMİZ TEKRAR BELİRLENECEKTİR
ARKADAŞLAR GERİ DÖNMEYEN ARKADAŞLARIN YERİNE YEDEKLERİ YAZDIM 

6 yorum:

  1. Şu çekilişlerden hiç umudum olazdı. Bu sebepten çekilişlere pek katılmam. Ama tubacığımın bu çekilişi beni cezb etti. Hele kazananların içinde ismimi gördüğümde çoook sevindim. Sağol canım arkadaşım. Adres bilgilerimi mesaj olarak gönderdim.

    YanıtlaSil
  2. yine yokum çıksam şaşırırım eah

    YanıtlaSil
  3. selam tubacım :) ilk mim denememde seni de mimledim haberin olsunn :)

    YanıtlaSil
  4. tebrikler .şansları bol olsun daima:)

    YanıtlaSil
  5. canım şimdi maili okuyunca tekrar gelip baktım ben bir de buraya yorum yazmıştım ama hiç farketmedim inan kendi adımı:)))))))))sevgiler

    YanıtlaSil